Nog mijn eigen schoenen niet aan?

Hoi allemaal,

Zoals het onderwerp als zegt, ik kan nog steeds mijn eigen schoenen/laarzen niet aan!! Ben er eigenlijk best wel een beetje sjaggie van!
Kan dit nog komen door het vocht, mijn dochter is 2 weken geleden geboren?
Of kan het zomaar zijn dat mijn voeten 1 maat gegroeid zijn!!

Liefs Karin

P.s Hebben jullie ook zo weinig tijd om even achter de computer te zitten?

een geruststelling (of juist niet)
bjorn is nu 4 weken en ook ik kan mn schoenen nog niet aan!!!!
en ja ook ik word er ongelofelijk schagie van.
ik heb nog steeds enorm veel vocht (mede door mn hoge bloeddruk)
maar ook mn eigen broeken kan ik nog langer na niet aan....

zucht.... het komt goed denk ik elke keer maar weer

weinig tijd om achter de pc te gaan....mwa....
s-ochtends zowieso niet, dan werk ik eerst de andere 2 naar school en ga dan aan de poets hier.
ondertussen komt bjron 1x voor zn flesje en verder slaapt hij.
s-,middags heb ik tijd voor mezelf en duik ik ff achter de pc, en s-avonds

Karlijn is alweer 7 weken en ook ik kan mijn eigen schoenen niet meer aan. Ik heb niet zo heel veel vocht mee wat ik vast hou dus daar ligt het niet aan. Ik heb het bij een schoenenwinkel nagevraagd, mij werd verteld dat dit heel normaal is na een zwangerschap en is ongeveer 10 kilo aankomen een schoenmaat. Er zijn ook vrouwen die nooit meer hun schoenen aan kunnen en ik ga er vanuit dat ik daar 1van ben aangezien ik nu nog 2 maten groter heb als voorheen.
Heb tijdens mijn zwangerschap schoenen gekocht die ik 1 keer aan heb gehad( daarna werd het zulk mooi weer en heb ik ze niet meer aan gehad)
Heb ze maar aan mijn zus gegeven,worden ze in elk geval nog gedragen.

Hier ook nog veel vocht, men zoontje is nu 4 wk.
Mag over anderhalf week naar de vk, dan ga ik het vragen. Ik heb dus ook nog last van Tunnel Syndroom, ik denk dat het retourtje dokter wordt, voor plastabletten ofzo

Hier ook nog niet!!! Nu ben ik net 2week geleden bevallen... maar mijn voeten zijn overduidelijk zichtbaar gehalveerd van dikte, dus het vocht zou weg moeten zijn. Hoop echt niet dat mn voeten blijvend een maat gegroeid zijn! Anders pas ik geen schoen meer :(
Grrrrr!! Kan er ook goed sjaggie van worden!

ps. Ik kom er indd ook maar weinig aan toe om even achter de computer te gaan zitten.. Maar goed, m'n kleine meisje gaat voor alles natuurlijk :D Doe mijn best om als ik even tijd heb wat berichtjes te sturen.

nathalie, ik heb er ook nog last van van het tunel syndroom. het lijkt wel of het erger is geworden sinds de bevalling.
ik heb het ook heeeeel erg tijdens de fles geven, word er niet goed van

Ik was echt koningin vocht vasthouden, maar ben al bijna 20 kilo kwijt. Donderdag voor 't eerst weer in de kleren na 1,5 week en jahoe! ik kon mijn laarzen weer aan. Heb echt ff een rondedansje gedaan van blijdschap; liep al sinds juni op slippers, tot 3 okt...

Vanmorgen was de blijdschap weer groot toen bleek dat ik mijn jeans weer aan kan, dat had ik ECHT niet verwacht binnen 2 weken...

Ben nog niet alle vocht kwijt. laarzen zitten strakker dan voorheen en pas mijn ringen ook nog niet. Maar heb goede hoop dat dit niet heel lang meer duurt...

Is die ellendige nasleep van de bevalling toch nog ergens goed voor geweest...

Ps. heb 't idee dat mijn voeten wellicht wat meer doorgezakt zijn door al 't extra gewicht tijdens de zwangerschap. Ze lijken wat breder te zijn dan voorheen.

Terug
Bovenaan