nog n week te gaan....

A

Anoniem

Guest
hoi meiden.... nou nog een week wachten tot mn NOD (de 27ste) pfff het is moeilijk maar op een of andere manier minder moeilijk als de voorgaande keren. Ik heb echt zo iets van, spannend maar relax we zullen t wel zien, veel meer down to earth zeg maar.... toch begint het steeds moeilijker te worden en helemaal omdat ik sinds gister mezelf een beetje anders voel... kan het niet echt uit leggen, vandaag van t ene op t andere moment van super vrolijk naar intens verdrietig, zonder het te kunnen verklaren... en ik voel natuurlijk ook weer veel, vooral steken in mn liezen enzo....

Ik hoop dat ik kan wachten met testen, ik denk dat ik anders donderdag of vrijdag alvast een testje doe omdat ik anders op mn eigen verjaardag een negatieve test kan hebben en daar heb ik nie zoveel zin in.... maar wie weet wacht ik ook wel gewoon... we zullen t zien...

Er is op t forum iig veel gebeurt de laatste week, heftige nieuwsberichten! ik hoop komende week op positieve berichtenb voor iedereen!!

Succes en geniet nog ff van de laatste zondagse uurtjes!

xxxxxxx kim

Ja tis wel weer tijd voor een hele stroom zwangeren vind ik!
Mijn NOD is de 30e maar aangezien ik altijd wel wat bloedverlies heb weet ik t as weekend al wel. Zó spannend!

Goed teken dat je je anders voelt, wie wete joh! Duimennnn!

Ha meiden,

Spannend Kim, hopelijk heeft je gevoel gelijk, altijd zo balen als je lichaam foute signalen afgeeft, duimduimduim...

Mijn NOD is 2 sept. Ik vond de afgelopen dagen voor mijn ei al lang duren, nu nog bijna 2 weken wachten tot evt testen. AAAAHHHH

Het zou geweldig zijn om een stroom meiden naar mei te zien vertrekken, hoop dat ik er bij zit.

Allemaal veel succes!

Liefs

Spannend meid!! Ik wil je hoop niet de grond in boren, maar steken in mijn lies heb ik vaker. Niet elke cyclus, maar wel regelmatig als ik ongi moet worden. Ook dagen voor mijn ongi...

Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel een goed teken is!!

Liefs Daisy

Jij en ik zitten in het zelfde bootje!!

Afwachten! Soms duurt het zoooooo lang. Ik duim voor je meid! Ik heb ook klachten en dan denk ik is dit mij ongesteldheid of ben ik zwanger. dit maakt je soms gek. Ik was in juni voor het eerst zwanger (deze baby verloren in juli) en nu probeer ik me te herrineren hoe het was in de eerste weken of ik de zelfde dingen voelen. Weet ik niet meer. Soms denk ik ja dat is het zelfde en zoms denk je maakt je gek.

Maar je binnenkort kunnen we allebei (als we niet ongi worden) een testje doen en nu maar hopen voor ons allebei op een postitieve testje.

Liefs,
Brittany

Terug
Bovenaan