nog nergens last van

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Ik heb morgen mij nod en ik heb echt nog nergen last van.
Normaal heb ik net voor mijn nod echt heel veel trek in zoettigheid heb ik nu ook helemaal niet.

Ben wel de laatste erg moe meer als anders wat pijnlijke borsten maar dat heb ik normaal ook wel voor mijn nod heb het idee wat dikker te worden ook onzettende opijn in mijn tepels gehad maar is nu weer weg een een opgebalen gevoel. elke keer wat misselijk

Maar we wachten nog maar even rustig af (dat lichaam kan ons toch aardig oor de gek houden)  als er woesndag nog niks ik ga ik maar testen. Als ik het zo lang vol hou tenminste

xxx,
Lin

hoi linn ik heb mijn nod 2aug. en ik heb ook nog niet zoveel last trek in zoetigheid heb ik altijd hahahhah en mijn tepels doen wel zeer en ik had gisteren steekjes in mijn lies en mijn vriend vind me sneller geiriteerd!!!!!!! en mijn zusje vond dat ik raar uit mijn ogen keek van de week en meer glansde.vorige ronde was ik al ongi op dag 25 en normaal op dag 31 dus er is nog hoop he!!!!!!!!!!!! ik denk niet dat ik zwanger ben zo voel ik me nu niet maar wie weet he en ik wil ook nog wachten met testen!!!!!!!!!! wel heb ik nu weer meer last van afscheiding.kan natuurlijk ook de voorbode zijn van de ongi he!!!!!!!!!! we duimen voor elkaar he meid!!!!!!!! dikke knuffel miranda

nou, ik heb altijd zo'n dubbel gevoel bij de periode tijdens de nod.

aan de ene kant heb ik er een hekel aan omdat het me al zoooo vaak een teleurstelling heeft opgeleverd en aan de andere kant als ik jullie spanning lees wil ik ook weer mijn nod!!

duurt wel nog ffies haha.
jullie heeeeeeeeeeeeeeel veel succes he!

groetjes esther

We blijven nog maar gewoon even in de spanning zitten.

gr en allemaal suc 6 ik zal duimen voor jullie

xxx
Lin

Hi Lin,

Ik heb ook morgen NOD en nergens last van...behalve van kriebels in mijn buik.
Heb trouwens wel veel trek in zoetigheid, maar dat heb ik normaal juist niet.

Ik weet precies hoe je je voelt, wacht ook nog ean aantal dagen met testen, want ik
ben weleens onregelmatig. Hoop dat ik vrijdag kan testen (met juist resultaat natuurlijk!)

Leef met je meee.....brrrr!

Ik hoor het wel!

Gr.

idd lin we wachten nog wel ff he zolang die rode duivels er nog niet zijn is er hoop he!!!!!!!!!!! voel me redelijk alleen nu ff wat moe maar ja ik heb de afgelopen dagen nachtdienst gehad misschien ligt het daar aan. en testen ik zou wel willen maar ik probeer zeker vol te houden tot woensdag!!!!!!! allemaal veel succes en we duimen voor elkaar he!!!!!!!!!! xxxxxxxx en een knuffel miranda

Terug
Bovenaan