Nog net geen 13 maanden...

A

Anoniem

Guest
En hij Loopt los! Ik ben zo trots op mijn mannentje. Nog een weekje en dan is hij wel 13 maanden en zijn kennende loopt hij dan als een kieviet!

Annemieke (Een trotse moeder van Lukas)

Knap Lukas, weer een mijlpaal bereikt!
Kun je even aan Tijs vertellen hoe je dat gedaan hebt? Die is nu 12.5 maanden en loopt aan 1 hand en achter zijn loopkar. Misschien kan die het dan ook nog voor hij 13 maanden is.....

Groetjes,
mv Tijs

DAg Tijs,

Ik heb het mezelf helemaal alleen aangeleerd. Mama en papa hebben eigenlijk niets speciaals gedaan. Maar ik moet zeggen dat ik er best lang over gedaan heb hoor. Met 10,5 maanden kon ik al goed los staan en af en toe een pasje. Maar ik kan heel snel kruipen, dus waarom moeilijk doen met al dat gevaarlijke lopen.

Maar ik heb ondertussen ontdekt wat ik later wil worden: STUNTMAN. Ik klim graag op tafels en stoelen en kasten etc. Dus toen dacht ik, nou dan kan ik net zo goed ook maar gaan lopen, want dat is wel heel gevaarlijk.

Maar ik moet eerlijk bekennen tot nu toe was ik erg lui. Ik kon wel meelopen met papa en mama aan een hand, maar ik had er gewoon geen zin in, zoals ik al zei veel te gevraarlijk....

Lukas

Hier trouwens ook een stuntvrouw die op tafels klimt en loopt en in de traphekjes hangt........misschien kunnne ze een bedrijfje beginnen.

Terug
Bovenaan