Nog niemand bevallen??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Hoe is het met jullie, er is nog niemand bevallen hier op ons december-forum hé?
En onze tweelingmama's?
Ik word a.s. donderdag ingeleid brrrrrr, ben best zenuwachtig, ons jongste kind bleef namelijk in het bekken vast zitten. Enne   ik wil geen keizersnede, dus dat word een inleiding. Jullie duimen toch wel voor ons hé?
Straks word ik nog de eerste hier ??!!
Liefs Jeany

Nee, klopt, er is nog niemand bevallen. Misschien Gwenne inmiddels, die is vanmiddag gestript, dus you never know .
Spannend, hoor, inleiden kan snel gaan. Ik krijg zelf wel een keizersnee, heb morgen een afspraak om één en ander te bespreken.

Jeany, spannend hoor donderdag inleiden!!!

Dan duurt het echt niet lang meer voor de eerste baby's komen en dan zullen er snel meer volgen denk ik!

Succes donderdag, dat het allemaal maar spoedig verloopt!

liefs Daantje

Ik wou dat ik JA kon zeggen, maar helaas.

Ik denk dan dat jij de eerste gaat worden jeany. Spannend hoor. Mag ik je heel veel succes wensen? Komt helemaal goed!

brrr. dat je tal weet wanneer lijkt me echt superspannend. hoeveel weken ben je nu dan? ik wens je ech veel succes. en hoop dat we allemaal gauw volgen..

De keizersnee gaat dus toch niet door, omdat mijn beeb toch nog gedraaid is. Dus ik kan ook niet kiezen voor een datum, haha. ik moet ook maar weer afwachten.

Ooooohoooo Bibi, is je baby gadraaid???? Dat is wel even wennen zeker, dat alles nu weer anders gaat verlopen. Ik ben best een beetje zenuwachtig hoor, en ben de hele tent aan het opruimen, wassen wegdraaien enz. enz.
En nu maar hopen dat ze niet afbellen, want dat kan als de verloskamers vol liggen, dan word ik nog zenuwachtiger. Enne... dat de inleiding lukt, anders zit ik morgenmiddag weer thuis.
Nou meiden, jullie horen het zo snel mogelijk!! Succes allemaal, die laatste weken.
Liefs Jeany

Jeany, wat spannend, morgen ingeleid. Ik hoop voor je dat het goed aanslaat. Spannend joh. En heel veel sterkte

Bibi, je kindje toch nog gedraaid. Sjonge, dat was op het laatste moment. Wel een gek idee denk ik dat je nu de knop weer om moet zetten. Jij ook sterkte daarmee.

Groetjes lies

Terug
Bovenaan