nog niet aangekomen ??????

hoi meiden ,
Vanmorgen bij de vk geweest, hebben de 20 wk echo besproken . Alles is goed en mijn bloeddruk is goed .
Toen moest ik op de weegschaal staan en ben niet aan gekomen . Ze zei ik maak me er nu niet druk om omdat het allemaal goed gaat met de kleine , maar moet straks wel wat gaan aankomen .
Ik weet alleen niet hoe ik eet gewoon goed .
ik woog voor mijn aller eerste zwangerschap 65 kilo ben toen 45 kilo aangekomen omdat ik zwanger was van een tweeling .
ben daarna niet veel afgevallen, woog voor deze zwangerschap 90/91 kilo en nu ben ik in deze zwangerschap nog maar 1 kilo aangekomen .
ben nu 21 wk zwanger .
hebben meer meiden hier ervaring mee .
ik maak me er zelf niet zo druk om ik heb zo iets misschien weeg ik straks weer het zelfde als voor mijn eerste zwangerschap, alleen de vk gaf aan dat ik wel wat aan moet komen straks.

liefs evelien

ik zit zelfs onder mijn eigen gewicht ( ben dus aan het afvallen ) en daar hoefde ik me ook geen zorgen over te maken . maar vind het wel een beetje vreemd want heb best een buik .

dat heb ik dus ook .
en eerst zeg ze van je hoeft je geen zorgen te maken maar ik moet straks wel gaan aankomen .dus wat is het nou .
en hoever ben jij nu .

gr evelien

ik ben nu 21 weken, moet volgende week weer op controle maar ben tot nu toe 7 kilo afgevallen. vind het ook niet erg want ben bij de eerste 22 kilo aangekomen en bijna niks afgevallen daarna. mijn vk vond het ook nog geen probleem, mijn buik groeit wel maar ik zelf niet.

ik val ook af ben gisteren weer geweest was weer 1.5 kilo minder ben bij de andere zwangerschappen ook niet heel veel aangekomen bij mijn dochter 7 bij mij zoon 4 kilo ik heb wel zwaar overgewicht in het ziekenhuis vonden ze het ook niet erg dat ik nu afviel zolang het maar niet kwam door een dieet

Hier wel een aantal kilo's aangekomen, maar bij mijn vorige zwangerschap was dit al veel meer! En ik eet echt niet minder....misschien dat je lichaam gewoon anders reageert deze keer? Ik ben er iig blij mee :) En groeien ga je vast wel, die kindjes en hun gewicht moeten toch ergens blijven...

Ik ben nu 19 weken en 4,5 kilo kwijt. Ik zit net zo laag nu als het laagste punt bij mijn vorige zwangerschap. Ik was uiteindelijk 2 kilo zwaarder dan aan het begin van de zwangerschap. Heb keurig een baby van 3305 gram gekregen en was daarna een stuk lichter dan ik in 10 jaar geweest ben. Ik vond het wel lekker. Die kleine neemt echt wel wat ze nodig hebben hoor. Vreemde is dat ik bij de oudste bij de huisarts onder controle was en ik nooit op de weegschaal hoefde te gaan staan. En nu in het ziekenhuis wordt elk onsje in de gaten gehouden.

Ik ben trouwens helemaal niet misselijk geweest, heb niet over hoeven te geven en eet gewoon zoals ik altijd al at. Misschien af en toe een boterham meer.

Terug
Bovenaan