Nog niet bevallen...

ha meiden,

Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje zat begin te worden...
Het rommelt al best lang, maar het zet niet door.

Ik ben zo bang (zwangere irrationele gedachte, hoor) dat mijn baby het benodigde hormoon niet kan aanmaken. Ja hoor!!!!!
Maar goed, nog even wachten dus.

Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie nog blije zwangeren?

Liefs

Ik ben nu 37 weken en 2 dagen en voel me eigenlijk nog erg goed. Oke, er zijn nachten dat ik veel wakker lig, maar ik heb verder eigenlijk geen klachten.
Ergens wil ik heel graag bevallen, alles is er klaar voor en ik wil zo graag weten hoe ons meisje eruit ziet.
Maar ik weet ook dat het nog wel even zal duren en dit is mijn laatste zwangerschap en ik probeer te genieten van de bewegingen in mijn buik en het zwanger zijn, want dat zal nooit meer terug komen.

Hoi Indie,

Ik hoop voor je dat het niet lang meer zal duren. En dat alles goed zal gaan met de bevalling en je straks een pracht van een babytje hebt.

Reisa wat fijn dat alles zo goed gaat. Dan nog maar even lekker genieten vooral als het de laatste keer is.

Ik ben zelf 36 weken en 3 dagen. Voel me nog heel goed maar begin er nu ook wel langzaam naar uit te kijken. Gewoon ook heel benieuwd hoe de beeb eruit zal zien en of hij of zij op z'n grote broer lijkt.

Groetjes Kim

hallo ik kan me er heel goed in vinden dat je het zat begint te worden.

ik ben nu precies 36 weken maar ben het echt zat. het mag wel komen. onze dochter is met 36 en eenhalve week geboren.
deze zwangerschap gaat best makkelijk maar het zit nu behoorlijk in de weg. mijn ribben en rug doen zeer als ik op een bank of stoel zit. alleen liggen op mijn zij ligt lekker.
het rommelt al wel maar het zet niet echt door.

veel succes allemaal met de laatste lootjes.

Meid nog ff volhouden. Over maximaal 1,5 week heb jij je kindje in je armen. Terwijl de meeste van ons dan toch nog rustig moeten afwachten....
Wilde VK je niet strippen dan?
Heel veel sterkte. Hier rommelt t al een paar dagen, we gaan gewoon door!

Liefs

Terug
Bovenaan