(nog) niet echt symptomen

<p>Hallo dames!</p><p>Afgelopen donderdag heb ik getest en had ik een licht positieve test, vrijdag opnieuw getest met 2 verschillende tests die beiden positief zijn, zaterdag ook de clearblue test gedaan die positief was en 2-3 weken aangaf (wat dan 4-5 weken zwanger betekent) </p><p>Sinds vrijdagavond heb ik wel wat last van lichte buikpijn die komt en gaat, het is als een soort druk in mijn buik. Ik ga er vanuit dat dit mijn baarmoeder is die uitbreidt. </p><p>Buiten dat heb ik eigenlijk geen symptomen. Ik ben niet misselijk, ik ben niet moe. Het is zelfs zo dat ik midden in de nacht wakker word, dus juist minder slaap. Ik heb geen last van m'n botsten, ruik niet extreem en heb geen cravings.</p><p>Ik ben nu ongeveer 5 a 5,5 week. 7 november heb ik de eerste echo. </p><p>Zijn er meer die dit hebben of hebben gehad? Hoe is dat verlopen? </p>

Ik had bij mn eerste de hele zwangerschap bijna geen klachten. Meestal komen de klachten ook wel iets later dan 5 weken.. heerlijk toch geen klachtjes! 

Hier had ik ook nergens last van, de hele zwangerschap... Natuurlijk als de buik groter wordt, komen er wel bepaalde kwaaltjes. Maar zo de echte zwangerschapssymptomen had ik helemaal niet. Enkel hetgene wat jij beschrijft: wakker worden in het midden van de nacht en niet meer kunnen slapen (en dat van lang voor de buik). Blijkbaar is dit ook iets hormonaals...

Bedankt voor jullie reacties. Het is al super fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die dit hebben (gehad) en waarbij het geen slecht nieuws hoeft te betekenen. Momenteel weet buiten mijn partner nog niemand er vanaf. We willen het de familie na de eerste echo vertellen. Maar in de tussentijd heb ik dus niet echt iemand waar ik het aan kwijt kan. 

Ik heb de 16e een positieve test (2) gehad, waarvan de 2e van clearblue op de 17e. Hier stond 2-3 weken op. Dus nu ongeveer 5,5 week. 15 november eerste echo.

Wat betreft wat je voelt in je buik heb ik ook. Het voelt meer als bij m'n baarmoeder dan dan echt m'n buik. Dit heb ik al bijna 2 weken. Bijna altijd alleen aan de linkerkant.
Heb vandaag de verloskundige gebeld en die dacht misschien aan een onderliggende blaasontsteking. Dus morgen ochtendurine brengen naar de dokter. Ik verder geen typische klachten van blaasontsteking dus ik weet het niet. Kon misschien al lichte bandenpijn zijn maar lijkt me wat vroeg?
Voor een echo was het nog wat vroeg dus eerst dit maar eens doen. Heb overgens geen gekleurde afschreiding oid? Gewoon normaal (voor zwangeren) wat wittig. 

Bedankt voor jullie reacties. Het is al super fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die dit hebben (gehad) en waarbij het geen slecht nieuws hoeft te betekenen. Momenteel weet buiten mijn partner nog niemand er vanaf. We willen het de familie na de eerste echo vertellen. Maar in de tussentijd heb ik dus niet echt iemand waar ik het aan kwijt kan. 

Ik heb de 16e een positieve test (2) gehad, waarvan de 2e van clearblue op de 17e. Hier stond 2-3 weken op. Dus nu ongeveer 5,5 week. 15 november eerste echo.

Wat betreft wat je voelt in je buik heb ik ook. Het voelt meer als bij m'n baarmoeder dan dan echt m'n buik. Dit heb ik al bijna 2 weken. Bijna altijd alleen aan de linkerkant.
Heb vandaag de verloskundige gebeld en die dacht misschien aan een onderliggende blaasontsteking. Dus morgen ochtendurine brengen naar de dokter. Ik verder geen typische klachten van blaasontsteking dus ik weet het niet. Kon misschien al lichte bandenpijn zijn maar lijkt me wat vroeg?
Voor een echo was het nog wat vroeg dus eerst dit maar eens doen. Heb overgens geen gekleurde afschreiding oid? Gewoon normaal (voor zwangeren) wat wittig. 

Terug
Bovenaan