nog niet eens jarig en toch al...

A

Anoniem

Guest
ik ben nog niet eens jarig pas over 1,5e week maar ik heb toch al een kadootje gekregen ...
en hij is zo vet cool!!!
allemaal muziekjes en geluidjes
heb ik even geluk he??

en dat , dat trotse hoofd erbij jaja
liefs sandra en annique x

Jeetje wat een geluk heb jij zeg. Ik moet nog wachten tot 25 augustus tot ik mijn cadeautjes krijg. Je kijkt wel super lief erbij hoor, ik heb ook zo'n eigenwijze blik zegt mijn mama.

Veel speel plezier.

Heeee,die heb ik ook! Kreeg mama na het sparen van streepjescodes bij de melk! Heb jij ook zo'n gave pooh computer? Daar is mijn broertje wég van!

We vliegen de wereld rond, wat zullen we allemaal zien? Een aapje en een kangaroe en een beer misschien!!!

Veel plezier!!!

Sophie dv Susan

nee die gave pooh computer heb ik nog niet..
ik heb wel al veel leuke andere dingen aangewezen in het boekje die bij de doos in zat..
hopelijk begrijpen ze de hint haha
ja dat liedje heb ik al ontdekt en ik ga er zelfs op swingen, zo gezellig
groetjes annique

En bedankt... is lydia een halve dag weg met papa zodat ik ff rustig aan mijn afstudeerscriptie kan werken, zit ik alsnog net dat liedje in mijn hoofd...Lydia vindt vooral de aan-uitknop leuk, daar word je mesjokke van kan ik je vertellen  Wij hebben hem ook vd nutrilon actie (duurde wel 3 maanden door allerlei fouten daar), maar ik vind hem niet geweldig...het leergedeelte is ze nog te jong voor en tegen de tijd dat ze dat wel snapt, is ie ws al weer te kinderachtig...Het poohbos heb ik nog even opgeruimd, het enige knopje wat ze daar van kan bedienen is ook de aan-uitknop
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan