nog niet gebeld

hallo meiden,
In mijn vorige berichtje schreef ik dat wij in januari de huisarts zouden gaan bellen.In middels zijn we al weer een paar dagen verder en ik heb nog niet gebeld. Dom he, ik vind het gewoon een beetje eng. Hoe hebben jullie dat allemaal aangepakt? Mijn mannetje vindt het al net zo moeilijk als ik,dus we zitten nu steeds met z'n 2-en te twijfelen van, zullen we nu bellen, of toch nog even wachten? Ik weet het , het slaat nergens op, maar we moeten even die drempel over. ( en toch het liefst zo gauw mogelijk)

Ik heb nog een vraagje.Mijn menstruatie begint het afgelopen jaar anders dan vroeger. Dan heb ik dagen lang een beetje bruinige afscheiding ( sorry, klinkt een beetje vies)waardoor ik elke maand weer twijfels heb of ik misschien toch niet overtijd ben, omdat het maar een heel klein beetje is.Maar na een paar dagen begint dan toch de echte veldslag. Heeft iemnad van jullie dit misschien ook meegemaakt? Ik denk misschien aan een infectie, waardoor ik toch maar de huisarts snel moet bellen.( verder heb ik geen jeuk ofzo)
Groetjes en liefs A

Hoi A.
Ik had ook altijd 1 dag oud bruin bloed en dan de gewone menstruatie er achteraan. Ik heb ooit gelezen dat je lichaam dan de restjes opruimt van de vorige menstruatie (dat is dan dat oude bruine bloed), waarna het aan de nieuwe menstruatie begint.

Maar als je je zorgen maakt, zou ik het ook gewoon aan de huisarts vragen, daar is ie toch voor?

Succes!

Hoi marielle,
bedankt voor jullie reacties, mijn zorgen over de bruine afscheiding zijn nu wel iets minder geworden...Met manlief afgesproken dat we deze maand nog proberen ( hij heeft goeie hoop)

wij zijn nu een jaar bezig en het wil nog steeds maar niet lukken.Het verschil met de meeste meiden van dit forum is dat het bij ons 4 jaar geleden wel is gelukt, het resultaat is een prachtdochter. Zij was er ook niet heel erg snel, maar nu we al weer een jaar proberen ga ik met toch zorgen maken. En dat kost me ook best moeite, omdat wij al een dochter hebben en ik jullie dat ook allemaal zo gun!
Gr A

Hoi,

Ik begin altijd met oud bloed en dat betekent altijd dat ik ongesteld word. Hoe lang zijn jullie al bezig want als het langer is dan een jaar dan zal de huisarts heel normaal reageren hoor. Hij verwijst je gewoon door zonder rare vragen. Gewoon doen dus.

gr.Inge

hoi Inge
we zijn nu een jaar bezig. doordat ik nu dagelijks op dit forum zit wordt de stap om naar de huisarts te gaan wel steeds kleiner..Het is zo fijn om dit met jullie allemaal te delen!Als het deze maand niet raak is ( net m'n ei gehad en we hebben de afgelopen dagen flink geklust)maken we een afspraak.
Gr A

Gewoon doen. Wij hadden toen echt het gevoel dat we in ieder geval iets deden en gek genoeg gaf dat een hoop rust. Wij zijn gewoon naar het inloopspreekuur gegaan en de dokter reageerde echt heel goed.
SUCCES!
Inge

Terug
Bovenaan