A
Anoniem
Guest
Ben inmiddels de 34 weken grens gepasseerd en ons kindje heeft nog altijd het hoofdje naar boven. Na wat gesnuffel op internet, las ik dat een 1e kindje na de 34e week de ruimte niet meer heeft om te draaien (moeder is nog te smal, bij een 2e zou er meer ruimte zijn).
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik weet dat het theoretisch mogelijk is dat het kindje nog tot in de 38e week draait, maar geldt dat ook voor een 1e?
Ondanks dat ik me al heb aangemeld voor een bevalling in het ziekenhuis en dat dat me rust geeft, merk ik dat ik me toch zorgen maak over de manier van bevallen. De gyn. zei heel vriendelijk dat hij wel een poging wilde doen om het kindje te draaien, maar dat stuit me toch enigszins tegen de borst.
Ik hoor graag jullie ervaring hiermee en/of mening hierover.
Groetjes, Dee
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik weet dat het theoretisch mogelijk is dat het kindje nog tot in de 38e week draait, maar geldt dat ook voor een 1e?
Ondanks dat ik me al heb aangemeld voor een bevalling in het ziekenhuis en dat dat me rust geeft, merk ik dat ik me toch zorgen maak over de manier van bevallen. De gyn. zei heel vriendelijk dat hij wel een poging wilde doen om het kindje te draaien, maar dat stuit me toch enigszins tegen de borst.
Ik hoor graag jullie ervaring hiermee en/of mening hierover.
Groetjes, Dee