Nog niet getest

A

Anoniem

Guest
Hi Meiden,

Ik heb nog niet getest....gisteren avond ging ik naar de WC en had een heel klein beetje roze slijm. Ik kan wel janken. Dit heb ik normaal ook als ik ongi ga worden....T rare is dat ik verder nog nergens last van heb. En de hele nacht voor de zekerheid een maandverbandje ingehouden, maar daar zit helemaal niets op.
Zou me lichaam me voor de gek hebben gehouden?!?!?
Vriendje en ik hebben besloten om nu niet te testen, maar even t weekend af te wachten. Als de ongi doorzet, dan ga ik maandag meteen bellen met t ziekenhuis. Zet de ongi niet door, dan gaan we maandag testen. Je leest en hoort wel eens dat het een innestelingsbloeding kan zijn. En die kan soms net zo lijken op ongi.
Dus ik kijk het even nog een paar dagen aan.......
Ik ga nu ff douche en dan ff naar buiten, want ik voel me er best kl*##$ onder.

Als ik meer weet horen jullie het.

Liefs Flower

PS. Biaggi, ik heb niet onder je berichtje gereageerd, maar je ff een mail gestuurd!! Ik denk aan je!!!

O ik hoop echt voor je dat het een innestelingsbloeding is. Vooral omdat je geen andere ongi symptomen hebt!
Succes en je laat het goede nieuws wel zo snel mogelijk horen he?

Dat zou heel jammer zijn.
Jij bent toch nu meer als een week overtijd? Nou nog maar hopen op een innestelling.
Suc6 met het afwachten. Zou voor je duimen dat het een innestelling is.

Ik duim voor je dat het loos alarm is. Hopen op innesteling. (is goed mogelijk) Ik heb bij mijn eerste (goede)zwangerschap met 8 weken een kleine bloeding gehad. Dat was ook niks, dus het hoeft niks te betekenen. Succes en ik blijf duimen voor je!
Groetjes Kat.

Jeetje dat jullie kunnen wachten met testen... Ik zou gek worden van die onzekerheid.
Heel veel sterkte dit weekend! En ik duim dat het loos alarm is!!!
xxx Waterman

Pffff, wat een zenuwentoestand!! Ik hoop echt heel erg voor je dat het toch nog goed komt!

Hè, ik verwachtte vandaag een blije Flower en Biaggi aan te treffen, maar het schiet nog niet op met jullie!

Lieve Flower, veel sterkte deze onzekere dagen, en ik duim dat je maandag gewoon kunt testen.

Dikke knuffel van Inge

Hoi Flower,

Wat een berichten zeg! Ik hoop echt dat het een innesteling is hoor! Dat hoor je vaker!!
Ik duim voor je! En hoop dat we binnenkort een goed bericht krijgen!!

groetjes Vivian

AAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGG!!!!!!
Wat spannend zeg!
Duim duim duim!
Wie weet is het een innestelingsbloeding! Houd nog even vol hé!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan