nog niet getest!

A

Anoniem

Guest
Gister had ik treinvertraging dus de winkels waren al gesloten, kon dus nog geen testje kopen.  Maarrrrrr ik ben ook nog niet ongi.Dat is dus wel super. Moet zeggen dat ik nog steeds steekjes en rare dingen voel in m'n buik dus als ik het moet worden zal het wel vandaag zijn. Maar hoop het niet. M'n vriendin en ik zitten elkaar op te vreten van de zenuwen dus ik denk dat ik vanavond en morgenochtend een test doe. Kan niet meer wachten. haha

Liefs,
Dompy

Hoi Dompy,

Ik ben vanochtend meteen gaan kijken. Om te zien of jij al nieuws hebt!
Jammer dat je nog geen test hebt kunnen kopen. Ik ben wel heel nieuwsgierig!!

Succes,
heitje

Dat is lief van je.

Als ik thuis kom doe ik gelijk een test want ik kan ook niet meer wachten. (vanaf nu dus niet meer naar de wc haha) Heb me heel de nacht lopen opvreten! haha En morgenochtend doe ik er nog 1 als die vandaag negatief is.

x
Dompy

Heeeeeeeeeeeeee Dompy,

Ben nou  toch wel erg benieuwd !

En uhhuh, HEB JE NOU NOG NIET GETEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(kan je niet even snel naar de winkel je kan toch ook op je werk testen Haaahaahahahah.)

Ik wil het nu toch wel weten (volg je al wat langer) en vind nu wel tijd worden dat die dikke streep komt.  (ik ook ik ook)

Nou groetjes en ik zal voor je  en heeeeeeeeeeel veeeeeeeel SUCCES x

Didi.

Ja vind het ook wel tijd worden maar er is hier geen winkel in de buurt. Ja een Etos maar die had het niet. (kleine Etos hoor) Als ik thuis kom doe ik gelijk een test...

Wel leuk om te zien dat jullie me volgen. Ik jullie ook hoor....als ik binnen kom en achter m'n bureau duik ga ik altijd gelijk ff kijken. Verslavende site is dit hoor. haha

x
Dompy

Hi Domp,

Wat stom dat die etos ze niet heeft ( kan je dan niet vrij krijgen?????? HIHIHIHIHI)ga je gewoon naar een andere winkel.

en inderdaad wat is deze site verslavend zeg, testen trouwens ook (hahahahahah)

nou ik blijf je volgen

xx Did.

Hi Dompy,
Wat vervelend nu.
Ik hoop dat je vanavond de test kan kopen.
Ik blijf erbij, zwanger!

Ik ben nu vreselijk misselijk met alles erop en eraan.

Groetjes, monique

Ja JIJ bent zwanger....ik ben niet misselijk enzo alleen behoorlijk overtijd met wat vage krampjes. Als ik de test had zat ik nu op de wc....ik haat wachten.

Terug
Bovenaan