nog niet getest

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Had afgelopen woensdag een test gedaan, maar die was negatief. Toen was het dag 28. Ik weet niet hoe mijn cyclus is, want ik had altijd hele korte 14- 22 dagen. Vorige maand met accupunctuur begonnen en dit is dus mijn eerste lange cyclus. Zit nu op dag 31. Heb 14 dagen geleden mijn eisprong gevoeld. Dus daarvan uitgaande zou ik vandaag mijn nod moeten hebben. Wilde eerst vandaag testen, maar durf niet goed. Heb al 1,5 ongikrampjes; elke ochtend een uurtje en 'savonds ook meestal zoiets. Heb pijnlijke borsten( maar ook als ik ongi moet worden) en met vlagen misselijk. Maar je lichaam kan je zo voor de gek houden. Wat denken jullie, zal ik morgenochtend testen of nog even wachten? Zelf heb ik zoiets van, ik kijk het nog wel even aan tot maandag. Maar soms word ik gek van onzekerheid en wil ik het eerder doen. Wat is wijsheid?

Liefs, Lina.

Wat je het beste kunt doen weet ik eigenlijk niet, maar ik zou zelf een test doen aangezien je vandaag toch je nod heb. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik gezegend (of niet) ben met maar heel weinig geduld in mn karakter dus ik kan toch nooit wachten tot mn nod voorbij is.

Groetjes Moon

Hallo Lina,

Ik had ook nog een keer getest en als deze negatief is dit herhalen om de drie dagen.
Zolang de RD wegblijven dan he?

Hou ons maar op de hoogte wat je doet.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan