Nog niet getest

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik zie een hoop goed nieuws super zeg!

Hoop natuurlijk dat ik mijn kan aansluiten maar goed denk het niet hoor!

Zou vandaag testen maar dat heb ik nog niet gedaan........... aan de ene kant durf ik ook niet zo goed nu kan het nog alle kanten op anders weer een teleurstelling.

Hoe doen jullie dat met ochtendurine? Ik moet namelijk altijd s nachts naar de wc dus moet ik dan testen of gewoon s morgens?

Hoop morgen een test te kunnen doen........

Groetjes

Ik snap heel goed dat ej het nog niet durft. Een negatieve test is toch de bevestiging dat je een ronde verder gaat.

Ik zou in de ochtend pas testen. Dan heb je niets meer gedronken sinds je vorige wcgang en is je urine extra geconcentreerd.

Ik ga ook heel hard voor jou duimen!!!!!

Liefs Daisy

Thanks Daisey! Ga ik morgen een poging doen vond het nu zo vroeg hahahaha maar kan mij bijna niet beheersen om het nu te doen ;-)

lieverd, wat is het toch spannend!! Ik begrijp dat je het niet zo goed durft maar je zal toch moeten om duidelijkheid te krijgen! Gewoon morgen ochtend doen!
ik gun het je zoooooo!!! Duim, duim, duim!!

Dikke kus

Haha het is ook zo spannend allemaal.. Ik duim voor je! en morgen testen maar!

liefs

Ik wou het ook met ochtend urine doen maar kon ht niet meer ophouden, dus besloten de volgende dag te doen. maar het zat me niet lekker en toch smiddags de test gedaan en ja hoor binnen 4 sec een duidelijke 2e streep

liefss en succes

We wachten rustig af tot morgen................. spannend!!!!

Terug
Bovenaan