nog niet in gewicht aangekomen!

nu zullen jullie denken, zo dat is lekker, nog niet aangekomen, en dat bij 12 wkn.
nou dat is ook zo,maar ik moet jullie bekken dat het mij onzeker maakt!
bij mijn eerste zw.schap liep ik namelijk nij 12 wkn al in zwangerschapskleding, en groeide ik snel, veel, en enorm!
zijn er meer die ook nog niet aangekomen zijn, of nog niet dikker zijn geworden???
ik ben zelf trouwens niet slank, eerder gezet.

Ik ben 14 weken en draag ook nog mijn gewone kleding. Ben nog niets aangekomen. Ik ben van mezelf slank en vraag me soms echt af waar dat frutseltje zit. Bij mijn vorige had ik met 20 weken ook nog geen buik en uiteindelijk kwam er toch echt een 7 ponder uit. Het zal wel los lopen. Iedereen draagt gewoon heel anders dus ik zou me geen zorgen maken joh.

ha j-u-f.
 weet ook eigelijk wel dat ik me geen zorgen moet maken. bij mijn zus zagen de mensen nooit dat ze zwanger was, nu zijn we   niet slank, maar ook zeker niet heel dik!
maar deze zw,schap verschilt zo enorm met mijn eerste, heb nu ook echte kwaaltjes, had toen nergens last van!, ben nu de ene dag superfit, en de volgende dag weer niet vooruit te branden!
moet eigelijk niet vergelijken he!
maar zit wel te dubben voor kleding, had namelijk deze winter niet heel veel gekocht, met het oog op de kinderwens. maar heb nu eigelijk wel wat kleding nodig, gewoon omdat ik dus niet veel meer heb! maar dat probleem zullen jullie misschien wel kennen!

Hallo,

Ik ben nu 14 weken en me buik begint nu wel te groeien alleen ben ik kwa gewicht nog niks aangekomen eerder zelfs afgevallen vergeleken met toen ik nog niet zwanger was, heel raar maar had ik met de eerste ook. met de eerste had ik pas met 6 maanden een buik en zag je rond deze tijd echt nog niks en toen had ik ook inderdaad net als jou nergens last van en nu juist weer wel misselijkheid etc. misschien dat het bij mij komt dat ik alleen maar afgevallen ben omdat ik in het begin erg weinig binnen hield maar ja uit eindelijk bij de eerste ben ik toch nog aardig wat kilo's aan gekomen dus maak ik me nu ook niet zo erg druk.
Veel geluk met jullie zwangerschap!

Groetjes Nic

Hey Wynie dat kledingprobleem ken ik zeker. ik heb ook niet zoveel meer en heb ook vooral veel zin om leuke zomerkldeing aan te schaffen. Maarja, over 3 maanden kan ik dat niet meer aan. Ik wacht toch nog maar even en draag wat ik nu heb helemaal af. Over 2 maand ofzo zal ik vast wel al positiekleding nodig hebben.

Terug
Bovenaan