nog niet in gewivht aangekomen!

hi,hi, nu zullen jullie denken, zo dat is lekker, nog niet aangekomen in gewicht bij een zwangerschap van 12 wkn. dat is ook zo,maar ik moet jullie bekennen dat het mij wel onzeker maakt hoor!
 bij mijn eerste liep ik namelijk al in zwangerschapskleding bij 12 wkn, toen groeide in snel,veel, en erorm!!! zijn er meer die nog niet dikker worden, of nog niet aangekomen zijn???
 ben trouwens zelf niet slank, eerder flink.

Hoi Wynie,

Ik ook nog niet hoor. Ik ben morgen 16 weken en ik ben juist 1 kg lichter dan aan het begin van de zwangerschap. Maar m'n buik groeit al wel goed. Positiekleding heb ik nu echt nodig.

Dus geniet ervan dat je nog niet bent aangekomen. Het wil helemaal niets zeggen over de conditie van je kindje.

Groetjes,
Leeuwtje

Pas bij 13 weken begon ik te groeien en nu bij 15 weken is mijn buik al duidelijk te zien, dus wel positiekleding. Ben ook aangekomen, maar heb ook veel gegeten in het begin tegen de misselijkheid, dus daar kan het ook aan liggen ;) !

Hi!

Ik begin morgen aan week 15 en ben 1 kilo afgevallen mbt het wat ik daarvoor woog....
Aan mij zie nog niet zo heel veel... maar mn broeken laat ik nu wel open staan. Woensdag ga ik met en vriendin en mn moeder de eerste positie kleding halen! Heb vooral behoefte aan meer confortabele broeken!

xxx

Hoi mama,
Ik ben nu 16 weken zwanger en weeg nu net zoveel als voor de zwangerschap. Ik ben de afgelopen weken juist een aantal kilo afgevallen, maar nu komen ze er dus langzaam aan. Ik ben van mezelf al best slank, dus ik maakte me ook druk dat ik teveel afviel. Ook omdat ik nog helemaal geen buik heb, ik kan mijn eigen kleren gewoon nog aan.
De verloskundige zei dat dat vaker voorkomt, en dat het kindje daar niets onder hoeft te leiden. Probeer gewoon gezond te eten, zodat het kindje wel alle voedingsstoffen binnen krijgt die het nodig heeft. En maak je er niet te druk om, want stress is natuurlijk helemaal niet goed voor een kindje! Maar ik snap je wel hoor! Zie er ook de voordelen van in, alles wat er nu niet aan komt hoeft er straks ook niet af!
Had je moeder dit ook? Mijn moeder kwam ook bijna niet aan tijdens haar zwangerschappen en ze was al ontzettend mager! Het kan dus ook in je genen zitten.

Nou geniet van je zwangerschap!
Groetjes, Lieke

Hoi,

Ik heb al een behoorlijke buik ben nu 15,5 week. Maar ben nu alleen maar afgevallen, ben zelf lichter dan voordat ik zwanger was. Maar de verloskundige zegt dat het helemaal niet erg is want het kind eet eerst je vetten op.
Dus je hoeft je nergens druk om te maken.

Gr. Charlotte_26

hoi wyni,

ik zou het wel leuk vinden om meer met je te comuniseren nu ik gezien heb dat we op de zelfde datum zijn uitgerekend van ons tweede kindje,

groetjes tineke

Hallo

Ik ben nu 13 weken en mijn buik is sinds 1.5 week ontzettend aan het groeien
Draag nu ook al positiekleding
Ben nu nog steeds 5 kg lichter dan toen ik zwanger werd en blij nog steeds afvallen
Zelf ben ik ook niet licht dus vind dat helemaal niet erg
De gyn heeft me zelfs gezegd dat 't i.v.m. rugklachten beter zou zijn als ik nog meer zou afvallen ( mag niet lijnen )
Maak me dus helemaal niet druk meer over het gewicht
Zou zeggen geniet van je zwangerschap die buik komt vanzelf !!!!

Terug
Bovenaan