nog niet ingedaald!thuis blijven?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
 ik ben nu 38 weken en kreeg woensdag te horen dat het kindje niet meer is ingedaald.Twee weken geleden nog wel,gek he?
Nu vertelde de verloskundige dat als je vliezen breken je moet bellen en moet gaan liggen.Maar wat als de vliezen nu ergens anders breken dan thuis?
Kun je dan nog eerst naar huis en daar gaan liggen??
Er is vandaag geen telefonisch spreekuur dus ik wil niet zo maar de vk bellen.
Misschien heeft iemand anders hetzelfde en weet hier het antwoord op!
Groetjes Sandra

Heey,

Ik ben net bij vk geweest, kindje ook nog niet helemaal ingedaald.
Ze zei indd dat ik meteen moest bellen en moest gaan liggen, maar niet als ik in de supermarkt was!
Ze zei zo snel mogelijk naar huis en dan meteen bellen!
Weten we dat ook weer...en ehhh niet thuis blijven hoor, dan duurt het wachten zoooo lang!

Liefs

bedankt voor je snelle antwoord!!
Hoe lang moet jij nu nog?
Groetjes Sandra

Hai,

Moet vandaag nog  3 weken. Net naar verlos geweest alles gelukkig goed.
In verband met veel buikpijn heeft ze inwendig onderzoek gedaan, maar nog niks aan de hand, waarschijnlijk voorweeen.

Met jou ook alles goed?

Groetjes

hoi sandra

het is idd zo dat je als je kindje niet ingedaald is je moet gaan liggen maar je mag echt gewoon eerst naar huis gaan hoor. dit heeft te maken met het feit dat als je vliezen breken en je kindje niet ingedaald is de navelstreng naar beneden kan zakken met alle gevolgen van dien niet schrikken hoor
ik zou ook zeker niet thuis blijven want dan duurt het wachten zo lang
veel succes met de laatste loodjes

liefs angela

hoi hoi
de meeste bevallingen beginnen met weeen maar mochten je vliezen breken moet je gewoon zo snel mogelijk naar huis gaan.
als ik jou was zou ik alvast een onderleggen in de auto leggen en wat kraam verband dat mocht je ergens zijn je auto er niet onder zit.want als het geknapt is blijft het eestal lopen.
maar als ik jou was zou ik gewoon weg gaan hoor,beetje afleiding heb je wel nodig zo de laatste weken.
succes he
liefs sil

Hoi hoi,

Ik zou zeker niet thuis blijven zitten. Volgens mij wordt je dan echt helemaal gek.

Ik weet wel dat je moet gaan liggen als de vliezen zijn gebroken en de baby is nog niet ingedaald. Maar zoals hierboven ook al staat: meestal begint de bevalling met weeen.

Gewoon lekker naar buiten gaan!!!!

Liefs mamabinck.

Bedankt voor al jullie adviezen!
Je wordt toch een beetje onzeker als je zoiets hoort!
Verder alles goed hier!
Spannend he!
Nog even en dan is het kindje er!
Groetjes sandra

Terug
Bovenaan