Nog niet ingedaald..

Deze week bij de VK geweest en toen bleek onze uk ineens niet ingedaald. Andere VK zei vorige week nog dat ie mooi in het bekken lag. Nu moet ik volgende week voor controle naar de gyn om te kijken of ie 'er wel door past'. Bij de eerste willen ze schijnbaar dat ie met 38 weken ingedaald ligt omdat ze dan nog niet weten of je lichaam er op is gebouwd om op de normale manier te bevallen. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ben wel benieuwd..

Hoil, geen ervaring mee, maar mijn moeder had te smalle bekken wat tijdens de bevalling voor complicaties zorgde. Achteraf was een keizersnede beter geweest, dus goed dat ze er bij jou op letten.

Wel heel vervelend dat de VK eerst zei dat ie goed lag, hopelijk daalt ie nog! Sterkte.

Had ik ook bij de 1e, bij de echo bleek dat alles gewoon zou moeten passen. Nadat de vliezen gebroken waren is hij vanzelf ingedaald, en bleek idd gewoon te passen ;-)
Nu weer precies zelfde verhaal, net als jij niet ingedaalde baby. Enige wat je dan krijgt (er van uitgaande dat t past) is een beladvies. Je moet meteen liggen als de vliezen breken en de vk bellen (dag en nacht).
Hoop dat de echo er goed uit ziet, geniet in dat geval van de extra blik op je kindje :)

Terug
Bovenaan