nog niet inleiden door de griep

Eigenlijk zou ik vandaag ingeleid worden, maar nu heb ik sinds zondag flink de griep.
Met alles wat daarbij hoort, hoge koorts, spierpijn, hoofdpijn, noem maar op.
En nu wil de gyn toch liever een paar dagen wachten, nu voel ik me ook beroerd, dus ik vond het wel prima. En mijn Kruimeltje doet het nog wel goed, al is vruchtwater wat minder aan het worden. Nu moet ik donderdag weer op controle, als de griep een beetje onder controle is, sta ik voor vrijdag ingepland voor het inleiden.
Dus waarschijnlijk nog net een december kindje.
Is 31 december eigenlijk wel een leuke verjaardag ?
Wat vinden jullie ? Het is toch maar net wat je er zelf van maakt ? Ik kreeg namelijk een beetje rare reactie van een vriendin, ze vond het een rare dag.
Ik ben alleen maar blij als mijn kindje er is.
Allemaal een goed en rustig oud en nieuw !

Hoi Petra,

wat naar dat je griep hebt, veel beterschap.

Ik wilde toch even reageren op je berichtje, terwijl ik al een aantal jaren op dit forum schrijf en lees.
Ik ben zelf jarig op 31 december en ik vind het nu nog na al die jaren heel erg gezellig. Veel mensen zijn vrij en hebben best zin in een feestje. Ik denk dat 1 januari vervelender is omdat mensen dan minder zin hebben na alle festiviteiten.

Toen ik jonger was, kwam al het bezoek overdag en ging voor 8 uur weer naar huis. Daarna vierden we met het gezin oud en nieuw.

Ik krijg ook vaak de melding: is dat geen rara/vervelende dag? Maar ik vind dus van niet.

Snel beter worden en succes met je bevalling en geniet van je kleine wondertje.

Groetjes, Mama van Hugo

Balen van die griep! Ik trouwens nu ook, echt helemaal niks aan: erger me suf aan die volle neus.... Hopelijk gaat het bij jou snel over (ik heb nog even), hadden ze nog goede tips voor je?

En tsja 31 december... Het is altijd wat je er zelf van maakt. Ik denk dat ik Kerst vervelender zal vinden, omdat iedereen dan altijd verplichtingen heeft met de familie en je je vrienden zelden treft op deze dag. Met oud en nieuw kun je wel zelf kiezen met wie je het viert en is iedereen vrij. Vind 31 december dus wel leuk.

Beterschap en succes vrijdag!

hoi,
31 december is een leuke dag om jarig te zijn hoor!
mijn man is jarig op oudjaar en bij ons is het elk jaar een gezellige boel. De hele dag visite, en sommigen blijven lekker tot na twaalven. Heel makkelijk voor de volgende dag, want daar hoef je niet meer naar toe om te nieuwjaren!
hahaha.
Ik hoop voor je dat vrijdag een mooie dag wordt!
veel beterschap en een goed uiteinde, en een gezonde baby!

balen zeg van de griep.
persoonlijk zou ik het liever niet op 31 december hebben, maar als het beter is voor de kleine dan is dat het beste toch.
maar heb er ook geen ervaringen mee at iemand op 31 december jarig is. denk wel dat met de kerstdagen vervelender is.
beterschap, en veel succes vrijdag

Oh vervelend zeg die griep. Over het feit 31dec jarig zijn, lijkt me idd juist leuk maar het nadeel is dat als je vrijdag wordt ingeleid je ook kans heb op 1 jan kindje. Daarom zou ik er niet bewust voor kiezen, dan liever 3 jan ingeleid worden. Maar das mijn mening. Weet ook niet of ze het risico nemen om te wachten.... je heb idgv deze week je kindje heerlijk!
Beterschap nog even door bijten en flink uitrusten!

Oh vervelend zeg die griep. Over het feit 31dec jarig zijn, lijkt me idd juist leuk maar het nadeel is dat als je vrijdag wordt ingeleid je ook kans heb op 1 jan kindje. Daarom zou ik er niet bewust voor kiezen, dan liever 3 jan ingeleid worden. Maar das mijn mening. Weet ook niet of ze het risico nemen om te wachten.... je heb idgv deze week je kindje heerlijk!
Beterschap nog even door bijten en flink uitrusten!

Beterschap!!!
Je kan beter dan bevallen als je wat "fitter"bent dan nu als je je zo brak voelt.
Succes alvast vrijdag, en doe lekker rustig aan nu he daar heb je straks alleen maat profijt van!

Terug
Bovenaan