Eigenlijk zou ik vandaag ingeleid worden, maar nu heb ik sinds zondag flink de griep.
Met alles wat daarbij hoort, hoge koorts, spierpijn, hoofdpijn, noem maar op.
En nu wil de gyn toch liever een paar dagen wachten, nu voel ik me ook beroerd, dus ik vond het wel prima. En mijn Kruimeltje doet het nog wel goed, al is vruchtwater wat minder aan het worden. Nu moet ik donderdag weer op controle, als de griep een beetje onder controle is, sta ik voor vrijdag ingepland voor het inleiden.
Dus waarschijnlijk nog net een december kindje.
Is 31 december eigenlijk wel een leuke verjaardag ?
Wat vinden jullie ? Het is toch maar net wat je er zelf van maakt ? Ik kreeg namelijk een beetje rare reactie van een vriendin, ze vond het een rare dag.
Ik ben alleen maar blij als mijn kindje er is.
Allemaal een goed en rustig oud en nieuw !
Met alles wat daarbij hoort, hoge koorts, spierpijn, hoofdpijn, noem maar op.
En nu wil de gyn toch liever een paar dagen wachten, nu voel ik me ook beroerd, dus ik vond het wel prima. En mijn Kruimeltje doet het nog wel goed, al is vruchtwater wat minder aan het worden. Nu moet ik donderdag weer op controle, als de griep een beetje onder controle is, sta ik voor vrijdag ingepland voor het inleiden.
Dus waarschijnlijk nog net een december kindje.
Is 31 december eigenlijk wel een leuke verjaardag ?
Wat vinden jullie ? Het is toch maar net wat je er zelf van maakt ? Ik kreeg namelijk een beetje rare reactie van een vriendin, ze vond het een rare dag.
Ik ben alleen maar blij als mijn kindje er is.
Allemaal een goed en rustig oud en nieuw !