nog niet ongesteld HELP

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik zit nu in de eerste ronde en had afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden, maar nog steeds niks. Heb afgelopen donderdag gestest, negatief.
Weet niet wat ik hier mee moet. Heb namelijk wel een opgeblazen gevoel en last van mijn borsten. Maar goed het kan ook van het ontpillen komen.
Zou ik   nog een keer testen of toch maar naar de huisarts gaan.
HELP!!

Groetjes Marjolein

Hoi Marjolein,
Het zal best te maken hebben met het net gestopt zijn van de pil.
Ik had ook allerlei klachten toen, maar gelukkig nooit over tijd.
Meteen een goede cyclus van 29/29 dagen.
Ik heb al twee kids, en we zijn nu aan het afwachten tot ik ongi word, ivm miskraam van eind augustus.
Hoop het deze week te worden.
Dan kunnen we er weer voor gaan, hoop voor jou dat je niet al te lang hoeft te wachten.
Ik ben nu drie keer in de derde ronde zwanger geraakt...spannend.
Nu weer afwachten dus.
Veel succes, en ik zou het nog even afwachten hoor..
Je hoort wel eens dat het maanden duurt voor je weer een goede cyclus hebt..wil je niet ontmoedigen hoor, maar het kan gewoon even duren allemaal.
Groet R

Hallo Marjolein,

ik had donderdag mijn nod maar tot op vandaag niet ongi. Ik heb twee keer getest en beide negatief ( ook met ochtend urine) vanmorgen zag ik ipv een plusje ( clear bleu) een paar stipjes heel klein. ik dacht dat ik mij dat verbeelde maar mijn vriend zag het ook. nu ga ik over een paar dagen weer testen indien de r.d`s niet zijn geweest. ik voel mijn wel verschikkelijk moe en rommelen in mijn buik.

ik vindt het raar en spannend tegelijk omdat ik nooit een langer ecyclus heb gehad dat 28 - 29 dag. nu al 31 dagen en ik ben al vanaf feb. met de pil gestopt.

wordt hier wel erg ongedurig van wel niet......

leef met je mee en laat het horen als het zover is/.........

ps. was vanmiddag bij mijn moeder koffie drinken en ik zat te gapen en ze zei gelijk ben je soms zwanger?????????????

Ik kreeg een rooie kop en heb verder maar niets gezegt............Zouden moeders dat echt kunnen zien???
groetjes

Ik zit al op dag 38.
Ook eerste ronde.
Al 4 keer negatief getest.

Ik heb hier al vaker gelezen dat de eerste ronde langer kan duren dan de normale cyclus die je had voordat je ongesteld werd.
Geduld maar weer.

hallo marjolein.....

ik ben al op dag 43 en nog steeds niet ongi,dit is ook mijn eerste hele maand na mijn 10jarige pil gebruikt heb 2weken geleden na dag 29 een tet gedaan en toen 3dagen daarna weer en dan nu vanmorgen weer maar het blijft negatief dus he kan net alsbij mij ook ontpillen zijn.ik zit ook tewachten dat ik ongi word dan kunnen we teminste verder want dit wachten is ook niks.
succes.....

groetjes sanne  

Hallo allemaal

Bedankt voor jullie reacties, weet ik in ieder geval dat ik niet de enigste ben.
Ik gebruik al meer dan 10 jaar de pil dus het kan inderdaad nog wel even duren.
Was het daarvoor altijd wel regelmatig maar ook heel erg.
Het is alleen zo lastig dat je niet weet wanneer het komt stel je bent net aan het werk. En ook weten we nu niet wanneer we moeten klussen dus dan maar extra vaak. HIHI.

We hopen echt dat het niet te lang duurt, wel willen zo graag een kind samen.

Groetjes Marjolein

Terug
Bovenaan