Nog niet ongesteld na stoppen pil

<p><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Hoi</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">,</span><br style="margin-top: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Ik ben eind oktober gestopt met de pil.</span><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Daarna natuurlijk zoals in de stop weken de ontrekkingsbloeding gehad.</span><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Maar tot vandaag nog niet de echte menstruatie gehad. 2 weken geleden wel heel veel hoofdpijn, raar gevoel in buik, raar gevoel</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;"> aam borsten. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden maar dat was dus niet het geval. Daarna werden klachten minder en verdwenen, eergisteren heb ik rechts onder in mijn buik soms flinke steken en aanhoudende kramp gehad, is dit de eisprong geweest?</span><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Ik vind het super lastig heb ook 2 weken geleden een zwangerschapstest gedaan vanwege die vage klachten.</span><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Ik hoop eigenlijk snel </span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">ongesteld te worden zodat ik weet dat het goed zit.</span><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Iemand die hier meer van weet en weet of ik eergisteren misschien een eisprong heb </span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">geha</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">d</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">? En wanneer ik dan wel ongesteld word?</span></p>
 
Het kan dat je cyclus even op gang moet komen na het stoppen met de pil. Of dat je een wat langere cyclus hebt.



Of.... Heb je 1 test gedaan 2 weken geleden? Ik zou er nog 1 doen. Het kan best dat je gewoon iets later positief test. Dat had ik bij m'n 2e ook.
 
Denk dat dat het zal zijn, doen het nu ook met condoom alleen in het begin is het 1 keer of 2 keer zonder geweest vandaar. Het is echt verwarrend.. nu geen klachten, dus misschien is het van de week dan toch de eisprong geweest en word ik over 2 weken ongesteld? Hopelijk :)  vervelend als er veel met je lichaam gebeurd maar je weet niet wat het is en of het goed is.
 
Hiii! Ik ben 4 maanden geleden gestopt met de pil. Ik had altijd een normale cyclus. Ik zou de 7e ongesteld moeten worden maar ben nu al 3 dagen over tijd. Ik heb last van hele lichte krampjes en een opgeblazen gevoel. Mijn eetgedrag is ook anders, ik heb steeds trek en in voedsel wat ik eerst nooit at! Mijn buik voelt soms ook hard aan. Vannochtend had ik een test gedaan met mijn 2e urine en die was negatief. Tussendoor maar 1 slokje water gedronken. Wie weet wat dit kan zijn?
 
xxx lejla 
 
Tja lastig, je zou idd nog eens kunnen testen vandaag of morgen. Maar grote kans dat het best een poosje kan duren voor je lichaam weer in een normale cyclus zit, zeker als je jaaaaren de pil geslikt hebt. Sommige vrouwen hebben tot een jaar na het stoppen met de pil een onregelmatige cyclus.

Zelf slikte ik de pil maar zo'n 2 jaar voordat we stopten en voor een kindje gingen proberen. Ik zat direct alweer in een goede cyclus, elke maand stipt 28-30 dagen. Binnen 3 maanden was ik zwanger. En bij mn 2e kindje ging het net zo en bij mn 3e (ben nu 12 weken zwanger) ook... wij hadden mega veel geluk dat ik direct in een normale cyclus zat steeds na het stoppen van de pil, en dat we steeds binnen 3 maanden zwanger waren. Maar ik had de pil dan ook niet lang geslikt, misschien scheelt dat ook!

Wij wachtten ook altijd 1 normale menstruatie af voordat we er echt voor gingen, hihi. Maar dat hoeft natuurlijk niet. Maar ik vond dat gewoon fijn ofzo, dat ik wist dat m'n lichaam weer uit zichzelf ongesteld was geworden!
 
Exact na 28 dagen dus, ik zat direct weer in een goede cyclus. Maar dat is eerder uitzondering dan regel hoor, als ik vaak hoor van vrienden en hier op het forum lees. Het is echt niet raar als het maanden duurt voordat je weer in een regelmatige cyclus zit, maar natuurlijk wel erg vervelend :) Zeker als je er 'direct' voor wilt gaan.
 
Terug
Bovenaan