nog niet ongesteld

Hallo allemaal, wat een leuk forum is dit zeg. Het is de eerste keer dat ik het bezoek en ik heb met plezier zitten lezen. Ik hoop eigenlijk dat jullie me ook met mijn vraag kunnen helpen: op 26 april ben ik gestopt met de pil en op 29 en 30 april ben ik heel licht ongesteld geweest. daarna helemaal niet meer. Op 22 mei heb ik een test gedaan die negatief bleek te zijn(helaas). we zijn nu ruim 2 maanden verder(en nog niet ongesteld!!) en ik vraag me af of ik misschien toch zwanger ben. Of zit ik nog in de periode dat mijn lichaam moet wennen aan het feit dat ik gestopt ben met de pil? Wie kan mij duidelijkheid geven hierover of herkend dit?
Groetjes Marianne
 
Hoi Marianne,

Ik denk dat je lichaam nog aan het wennen is, ik heb er zelf ook last van. Het is heel onzeker allemaal en het kan nog alle kanten op. Als je menstruatie te lang uitblijft en je hebt verder ook geen klachten waaruit blijkt dat je zwanger bent zou ik de HA bellen.

Ik weet niet of je op dit antwoord zat te wachten, sorry.

In ieder geval veel suc6!!

Liefs Po
 
Hoi Marianne,

Ik ben zelf al een jaar gestopt met de pil. Ik ben ongeveer 6 maanden niet ongesteld geweest.
nu ben ik weer ongesteld geworden maar met een cyclus van 6 weken.
Het kan wel meer dan een jaar duren voordat de pil uit je lichaam is.

Ik hoop dat het bij jou sneller weer in orde is.

Succes groetjes Sarah
 
Fijn dat jullie wilden reageren. het zijn niet de antwoorden die ik hoopte, maar eigenlijk wel verwachte. Ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben met zoveel vragen. We gaan vrolijk verder en zien wel wanneer het een keer komt.

Liefs Marianne
 
Terug
Bovenaan