nog niet ongesteld

hallo dames

ik ben nog steeds niet ongesteld.
heb ook wel wat klachten maar wil, (en durf) er niet meer op te hopen.

wat ik wel heel raar vond is dat ik zaterdag een bh ging kopen en toen een cupmaat groter moest. en ik had al een F cup dus ik ben erg gelukkig (maar niet heus)

ik hoop zo graag een keertje echt zwanger te zijn zonder dat het fout gaat.
ik ben daar echt bang voor de eerste keer gaat het nog maar daarna is het echt vervelend.

ik heb als klachtjes dat ik vaak en veel moet plassen vooral "s nachts.
ik heb last van grote gespannen borsten.
last van vermoeidheid en van mijn onder rug en als ik niet ontbijd (wat ik anders nooit doe) wordt ik misselijk.

wat dat betreft klinkt het allemaal goed zou je zeggen maar ik durf gewoon niet te testen ik wil tot donderdag wachten want dan is het 35 dagen geleden dat ik mijn miskraam heb gehad en als dat een gewone cycles was dan duurde die ook zo lang dus tel ik hem als mijn langste cycles voor de zekerheid.

sorry voor het lange verhaal maar wordt een beetje gek van mezelf helemaal als ik mijn vriend zie met de kinderen van mijn zus want hij is zo gek met kinderen. en ik gun het hem ook zo niets lijkt mij mooier dan hem het cadeau te geven dat hij papa wordt.

groetjes tijger
 
Hoi Tijger,
Ik weet hoe je je voelt,ik heb nu 32 dagen geleden een miskraam gehad. Wij willen ook erg graag kindjes en ik wordt ook af en toe gek van mezelf...omdat ik vanalles voel. Ik dacht nu dus ook dat er een kans in zat dat ik zwanger was...was ja want ik ben ondertussen ongesteld geworden.
Het zou ook wel erg bijzonder zijn om meteen na je miskraam weer zwanger te zijn..maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik heb een week voor onze bruiloft een miskraam gehad dus dat voelde voor ons extra verdrietig..maar we moeten het vertrouwen blijven houden dat alles goed komt...
Ik hoop echt voor jou dat je menstruatie uitblijft!
Ik heb zelf toch een test gedaan toen ik 2 dagen overtijd was omdat ik zeker wilde weten dat ik niet zwanger was en weer een miskraam had...er stond een duidelijke -.
Niet fijn maar nu weet ik wel waar ik aan toe ben. Ik snap dat het eng is om te testen maar als je overtijd bent en je wilt een beetje rust in jezelf zou ik het toch doen als ik jou was.
Maar iniedergeval heel veel succes en ik hoop dat het raak is!
Liefs Esther
 
He Tijger en Esther,
Ik begrijp precies hoe jullie je voelen. Ik heb in mei een MK gehad. Mijn volgende ongesteldheid kwam weer precies op tijd. Had ik niet zo verwacht. Nu ben ik al een paar dagen vreselijk misselijk de hele dag en heb af en toe rare steekjes in mijn borsten. Ik wil mezelf absoluut niets wijsmaken zeker gezien eerdere ervaringen waarin het misliep! As Vrijdag moet ik weer ongesteld worden. Ik vind het zo spannend maar wil nergens op rekenen. Vanwege het voetbal (jaja) hebben we deze maand ook minder ons best gedaan.
Maar Tijger, ik zou inderdaad als ik jou was toch een test gaan doen, zeker na donderdag! Dan kun je weer wat rustiger leven. Komt er een + uit is dat super gaaf, maar is het een - dan weet je wel waar je aan toe bent! Ik ga ook nog even een paar dagen stressen!!! Ik zal voor je duimen!
 
Hoi, hoi, Wat spannend he? Ik begrijp je goed, het is zo'n teleurstelling als je weer negatief zou testen, maar hou hoop hoor.
Het zal toch echt een keer lukken. En een grotere maat bh wijst wel op de hormonen die gaan werken. Dat had ik ook, helaas had ik afgelopen vrijdag dan een mk. Ik wens jou veel meer succes. Ga ervoor en laat het ons weten? xxx
 
Terug
Bovenaan