nog niet ongesteld...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ik had 1dec ongesteld moeten worden maar nog geen rode duivels.
Test woensdag gedaan en die zei weer, niet zwanger. helaas.
Wat raden jullie me aan?

Groetjes mirjam

Hoi Mirjam,

Misschien is het handig om ook even wat meer bijzonderheden te melden.
Hoe lang is het geleden dat je gestopt bent met de pil? Hoe lang duurt
je cyclus normaal sinds je geen anti-conceptie meer gebruikt.

Ik geloof dat het na het stoppen van de pil (of ander hormoonhoudend
middel) wel een half jaar kan duren voordat je cyclus weer normaal op
gang is. "overtijd' als je pas net gestopt bent is dus een wat warrig
begrip omdat je nog niet weet hoe je cyclus eruit ziet.

Juup

Hallo,
Heb normaal een cycles van rond de 25.
Ben net gestopt met pil dus sinds ik gestopt ben nog niet ongesteld geweest maar als ik het goed lees dan kan het daar dus aanliggen?
En als ik het goed begrepen heb, is dit ronde 1 en als ik ongesteld wordt dan ronde 2 enz.
Alvast bedankt.
Doegg mirjam

quote: missy1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-12-2005 16:54:43'));

Hallo,
Heb normaal een cycles van rond de 25.
Ben net gestopt met pil dus sinds ik gestopt ben nog niet ongesteld geweest maar als ik het goed lees dan kan het daar dus aanliggen?
En als ik het goed begrepen heb, is dit ronde 1 en als ik ongesteld wordt dan ronde 2 enz.
Alvast bedankt.
Doegg mirjam

Hoi mirjam
ik ben 13 augustus voor de laatste keer ongesteld geworden...ben al zolang op mijn menstruatie aant wachten ....
ik wil je de moed totaaaal niet ontnemen, maar wil hier wel mee aangeven dat het nog lang kan duren...hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn!!!!
succes ermee!!!

liefs lonneke

bedankt voor de reacties.
zijn er nog meer mensen bij wie het zolang duurt om ongesteld te worden als je net gestopt ben met pil?
wat zijn de ervaringen?

doeg

ik had geluk mijn cyclus was direct weer normaal. mijn huisarts vertelde me dat je eerst weer 3 keer ongi moet zijn geweest en dan is vaak de cylus weer op regel.
en anders bel je toch gewoon je huisarts? die kan je vast meer duidelijkheid geven.
succes liefs wilma23

ik ben 14-18november voor het laast ongesteld geweest. 19e ben ik niet meer aan een nieuwe strip begonnen. ik had eigenlijk vorige week maandag al ongesteld moeten worden, heb allerlei tekenen van zwangerschap. zit het tussen mijn oren of kan ik echt zwanger zijn? mijn lichaam moet nog afkicken van de pil natuurlijk. ben soms echt misselijk, krijg geen hap door mijn keel al heb ik nog zo'n honger. heb rugpijn en kleine steekje in mijn buik en zijkanten.. weet niet wat het is of moet ik gewoon af wachten totdat ik ongesteld wordt. mijn test gaf eergister aan dat ik niet zwanger ben. liefs cis

Terug
Bovenaan