nog niet ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Op 27 augustus ben ik bevallen van Nova Sylvia. Tot aan 6 maanden heb ik in ieder geval 2 voedingen per dag borstvoeding gegeven.
Nou weet ik dat bij borstvoeding de ongesteldheid op zich kan laten wachten, maar ot op heden nog steeds niks.
Zijn er nog meer dames die hier "last" van hebben?

Ik heb hetzelfde.
Ik ben op 30 juni bevallen en geef vanaf half jan 2 voedingen en sinds 2 weken 1 voeding.
Ik vraag me ook wel af waar het blijft en zeker aangezien ik straks als mijn zoontje 1 is geworden wel aan de tweede zou willen beginnen.
Het schijnt te kunnen dat het lang duurt. Aan de eene kant wel lekker en aan de andere kant ben ik soms ook wel een bang dat het wegblijft omdat ik nu misschien nog te zwaar ben ofzo??
Hopelijk worden we weer snel ongesteld en dan hoopte we vast dat het nog even weg was gebleven. Ha,ha.

Groetjes, Sarah

Lotte is 10,5 maand en krijgt nog ongeveer 3 voedingen op een dag. Ook ik ben nog niet ongesteld geworden. Wij willen wellicht deze zomer voor een tweede gaan proberen (moet ik nog even over nadenken...). Ik heb wel afgelopen week de mini-pil 'besteld' en ga daar deze week mee beginnen, ondanks dat ik nog niet ongesteld ben geweest.

Groetjes, Marisa

Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben. Het gevoel is inderdaad dubbel, ik bedoel ik ben blij dat ik de ongemakken niet heb, maar mijn man ik zouden graag een tweede kindje willen. Maar ik wacht wel rustig af.

Terug
Bovenaan