Nog niet ongesteld!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik snap het niet meer. Ik had afgelopen maandag ongeveer ongesteld moeten worden maar er is nog niets te zien. Ik heb al getest maar ik ben ook (nog) niet zwanger.
Ik heb lange tijd borstvoeding gegeven, tot ong. 8.5 maand( 17 maart helemaal gestopt), vanaf 6 maanden ben ik dit afgaan bouwen. Toen werd ik voor de eerste keer weer ongesteld. De tweede keer was na vijf weken en de derde keer na 26 dagen. Dit was voordat ik zwanger werd ook altijd zo. Maar nu blijft het uit.
Ik snap dat het een beetje opgang moet komen na de borstvoeding maar ik dacht dat het na de laatste keer wel weer   goed was, mijn cyclus had weer 26 dagen.
Zijn dit nu nog opstart problemen of zou ik alweer zwanger zijn ondanks de negatieve test?
Hoe is dat bij jullie gegaan?

Groetjes Sam

Hoi,
ik heb niet echt een antwoord voor je maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden en aan t einde van de maand is mijn dochter 10 maanden.
Ik geef wel nog volledige borstvoeding dus daar schijnt dat door te komen,
groetjes van Sonja
(p.s denk niet dat je zwanger bent want dan zou de test wel positief zijn)

Hoi Sonja,

Bedankt voor je reactie.
Ik ben al weer drie keer ongesteld geworden. Dit kwam weer opgang toen ik de borstvoeding af ben gaan bouwen. Dit zou nu de vierde keer moeten zijn.
Zoals ik al schreef dacht ik na de laatste keer dat ik mijn normale cyclus van 26 dagen weer had maar nu duurt het wel heel lang. Ik denk trouwens wel dat ik vandaag ongesteld wordt. Dan heeft deze cyclus 34 dagen geduurt. Dit is voor mij heel lang.
Hoe is dit bij andere gegaan? Ik hoop wel dat er snel regelmaat in komt want dit is ook niet prettig.

Groetjes Sam

Ik geef Lotte (2-5-2007) ook nog bv en ben nog niet ongesteld geweest. Dus ik kan er niet over meepraten, ben ik bang.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan