nog niet ongesteld

A

Anoniem

Guest
hallo

zit met een vraag.
ben nu 9 dagen over tijd en net een test gedaan maar hij geeft aan dat ik niet zwanger ben.
heb wel pijnlijke borsten misselijk met vlagen.
ben woensdag bij de dokter geweest en die zei dat de kans groot is dat ik zwanger ben en dat ik eigenlijk volgende week een test moet doen omdat het te vroeg kan zijn. en dat het met ochtendurine beter is.
maarja die nieuwsgierigheid he.
kan het nu zo zijn dat ik de test toch nog te vroeg gedaan heb?
heeft iemand dit ook gehad?

ik hoor graag jullie reacties

groetjes josje

Ik weet het niet, misschien heb je nog niet genoeg HCG aangemaakt voor een pos test. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje al ben ik nog geen 9 dagen maar 2 dagen overtijd, had donderdag ongesteld moeten worden. Door te temperaturen weet ik dat ik 1 juli een eisprong heb gehad. Ik heb vrijdag een test gedaan maar negatief. Heb ook klachten waardoor je zou denken dat ik zwanger zou kunnen zijn maar het kan ook wijzen op een naderende ongi. Feit is dat mijn temp nog steeds hoog is, als je ongesteld (gaat) worden zakt je temp. Er zit weinig anders op dan een paar dagen geduld hebben en als de ongi dan nog niet is gearriveerd opnieuw testen. Je hoort wel dat er meiden zijn die pas een tijdje later positief testen. Succes

9 dagen over tijd is al best wel lang. Daar heb ik niet echt ervaring mee. Kan idd best zijn wat Linda schrijft dat je nog niet genoeg HCG aangemaakt hebt om het te meten. Denk dat er dan niks anders op zit dan nog even afwachten. Ik hoop voor je dat het raak is.

Groetjes Silli

Ik testte ook een week na mijn " eigen" NOD pas positief. Of mijn eisprong was later, of een late bevruchting. Kan dus nog wel.

Groetjes Supertje

Het kan soms zijn dat je pas na 2 weken positief test. Ook is je ochtendurine altijd het beste!
Ik hoop voor je dat het raak is!

Succes!

Groetjes Vic

Terug
Bovenaan