nog niet ongesteld...

A

Anoniem

Guest
Afgeloen dinsdag had ik ongesteld moeten worden (met een cyclus van 26 dagen). Nu, zaterdag, nog niet ongesteld... zit nu op dag 30 en voel ook niets van een naderende menstruatie. Test gaf vanmorgen negatief aan, dus we wachten maar af wanneer ik ongesteld word. Toch een beetje vreemd...

Ach ja... onze lichamen zijn geen robots... we doen af en toe een beetje raar. Een beetje schommelen doet bijna iedere vrouw hoor! Het zal nu wel snel komen!

hoi meid, hoelang ben je al bezig?? Ik heb namelijk zelf 3x een andere cyclus gehad. 21/28/31 dagen.. Dit is voor ons ronde 4 en zijn door de verschillende aantal dagen begonnen met ovutesten..

Kussies

Dit is ronde 4 en telkens 26 dagen, kan de klok er bijna op gelijk zetten. Maar goed, het kan altijd nog, ik wacht "rustig" af ;-) Komt het niet en ben ik zwanger: errug leuk! Komt het wel, dan kan ik op mijn eigen vrijgezellenfeest tenminste proosten en op de bruiloft zeer waarschijnlijk ook dus we zien het wel.

spannend zeg
duim met je mee dat je snel een positieve test in je handen mag houden.
wel spannend hoor zo vlak voor je bruiloft
mijn dochter is 9maanden en 2 dagen na onze trouwdag geboren hihih

hey meis..

hier net zo 1 hoor.. moest woensdag ongesteld worden met een cyclus van 32 dagen en ook hier nog geen rooie duivels.. en een negatieve test..

dus idd wachten maar...

succes met wachten meis...

liefs
en gefeliciteerd met je huwelijk... :)

Spannend voor jullie!! Ik duim voor jullie dat het toch raak mag zijn. Succes!

Terug
Bovenaan