nog niet ongesteld

morgen is het 9 weken geleden dat ik bevallen ben. Alleen nu ben ik nog niet ongesteld. Dacht dat het dit weekend wel eens kon kreeg wat buikpijn en wat afscheiding maar nee hoor nog niks. De afscheiding is er nog wel Voornamelijk doorzichtig (niet gek?) Klinkt misschien wat gek haha. Maar moet ik mij zorgen gaan maken of is dit heel normaal dat ik het nog niet ben? Heb vanaf het begin meteen flesvoeding gegeven. En 1 keer helemaal afgekolft ivm de stuwing.

Bij de eerste heeft het een half jaar geduurd voordat ik weer ongesteld was, ik heb toen de eerste 4 weken borstvoeding gegeven. Nu is de tweede 6 weken en ik geef nog steeds borstvoeding, dus hier ook nog niet ongesteld.

Volgens mij is dat ook helemaal niet zo raar hoor. Ik was bij de eerste na 3 maand weer ongesteld, maar toen gaf ik nog wel volledige bv. Nu ging de bv niet dus krijgt ze ook de fles. Nog geen tekenen van ongesteldheid, maar ze is ook pas 6 weken. Ik wacht rustig af, laat het nog maar even duren hoor! Ik mis het niet!
Heeft je vk er niks over gezegd?

Ik werd precies 6 weken na de bevalling ongesteld! Had nog wel wat langer weg mogen blijven ;) Heb maar 8 dagen borstvoeding gegeven, weet niet of dat nog van invloedis.
Herken wel wat je zegt trouwens... Ik had al 1,5 week van tevoren buikpijn en toen ook kleurloze afscheiding. Toen het eenmaal doorzette was het best heftig, maar nu ook weer snel weg.

Terug
Bovenaan