(nog) niet ongesteld

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraagje.. Ik zou afgelopen vrijdag al ongesteld moeten zijn geworden,maar ben het nu nog niet. Heb wel het gevoel dat ik het moet worden(kramp in mn buik afentoe enz) maar steeds niks..Ben afgelopen januari gestop met de pil en toen wel ongesteld geworden. Ik had juist t idee dat ik toen mss een keer zou overslaan..Juist omdat ik hem altijd doorslikte..Ik ben benieuwd..als het volgende week nog niet is doorgezet ga ik mss wel testen..Of is dit heel normaal??

Het kan allebei. Cyclus kan van slag zijn, maar het kan ook in 1 keer raak zijn. En die krampen, die krijg je ook als je zwanger bent. Dus ik zou inderdaad het nog even aankijken en er dan een testje aan wagen.

Kan inderdaad alle kanten op.
Nog even afwachten en als je t niet vertrouwt toch even testen.

Hoop natuurlijk voor je dat t wel zo is ;-)

Groetjes mama3007

R.M. het kan inderdaad beide kanten op. Toen ik stopte met de pil werd ik ook gelijk ongesteld en die maand erop bleef het een paar dagen langer weg die maand daarop was ik weer keurig op tijd. Mijn cyclus was heel snel weer normaal inmiddels hebben wij een prachtige zoon van bijna 6 maanden. Als je zwanger bent kan je inderdaad ook menstruatie kramp hebben omdat je baarmoeder groeit. Ik zou ook nog even deze week afwachten en als je het dan nog niet bent geworden even testen. succes

Hey thanx lady's!
Hier heb ik wat aan :)Hoelang bleef het weg bij jou Joyce? Ik had vorige week vrijdag/zaterdag ongesteld moeten worden en t is nu woensdag...Het kan idd nog alle kanten op..Zou wel bizar gaaf wezen als het in een keer raak zou wezen...maar ga er tot nu toe niet vanuit..:)Heb ook weinig kwaaltjes. Ja wel last van gevoelige tepels..Soms doet t gewoon zeer..haha. Dus wie weet :)

Hallo R.M.

Ik ben eind november gestopt met de pil en ben toen 4 dec. ongesteld geworden. De onttrekkingsbloeding door de pil, dus niet de echte menstruatie.

Na die menstruatie heb ik een cyclus gehad van 71 dagen en ik ben 12 febr. weer voor het eerst echt ongesteld geworden. Heb toen ook 4 testen gedaan, dacht allemaal verschillende kwaaltjes te hebben en hoopte natuurlijk dat het meteen raak zou zijn, maar helaas. Gevoelige tepels kreeg ik inderdaad ook..

Het kan dus echt 2 kanten op gaan, hoop natuurlijk voor je dat het raak is en dat anders de menstruatie snel komt. Dat wachten is geen pretje..

Succes!

Hoihoi, Ik heb 2x een cyclus van 71 dagen gehad (toen ik stopte met de pil maar ook gewoon een paar rondes later). Dus het kan alle kanten op. Succes ermee! Hoop voor je dat het raak is!

Heej lady's
Ja nou geloof t nooit dat t in een keer raak is..zou te mooi zijn :) zal wel zijn wat jullie zeggenn thanx vd tips iig! Heb k wat aan. Zal toch volgende week een testje doen mss. We wachten t af!

Terug
Bovenaan