Nog niet ongi, maar ook negatieve test?? kweet het niet...

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, is vandaag mijn niet-ongi dag... Ik heb vanmorgen getest, maar of er nu een streepje staat...Het is zooooooo wazig, dat ik het me ook kan inbeelden. Bij mijn vorige zwangerschap was het ook een heeel erg wazig streepje, maar toen kon ik het wel "echt zien". Nu weet ik echt niet zeker of het er wel staat. Maar ja, ik denk dat het enige wat ik kan doen afwachten is. Kijken of ik de komende dagen een keer ongi word, en dan toch maar over 3 dagen nog eens testen als de rode duiveltjes er dan nog niet zijn.. Zucht, ik word gek van die onzekerheid..

Liefs Jen

Hoi Jen! Spannend zeg!
Zelf had ik vorige wek maandag (NOD) getest met predictor en was er ook een heeeeel vaag veegje te zien. Daar kon ik geen conclusie aan verbinden. De volgende dag eenClear Blue test gedaan....hartstikke zwanger!!!!
Dus: morgen nog maar eens testen joh!!! Ik ga heeeel hard voor je duimen!
Houd je ons op de hoogte!
Sterkte, Patricia

Hoi Patricia,

Heb je een "gewone" Clearblue test gedaan of een digitale? Zijn die dan misschien gevoeliger van een predictor-test? Ik heb vanmorgen getest met Kruidvatmerk-test...

Liefs Jen

heyyy   Jen,

tjeetje     zeg gek   word   je   er   zeker   van   he??

maar net wat   patricia ook zeg morgen   weer   testen,en   net als   haar   en   mij clear   blue die   gewone   heb   ik   gebruikt.

ik   denk   aan   e   lieverd   en   duim   voor je!!
(en   als   je   echt   niet wachten   kan   doe je   hem   toch vanavond)

Liefs   maagd

Thanx maagd, ik ga vanmiddag een clearblue-test halen en dan test ik morgenvroeg nog eens..

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Jen

Hoi Jen,
Spannend meid ik voor je dat het raak is.
Veel succes Groeten Barbara

Hoi Jenny,
Spannend zeg!
Ik heb morgen mijn nod en ook hier stijgt de spanning.
Wie weet mogen we allebei wel naar het zwangerforum verhuizen.
Ik duim voor je
Miek

hoi meiden
ik ben ook overtijd ik moest 23 feb nod hebben en ik heb het nog steeds niet ik heb al twee testen gedaan en allebei negatief ik weet het effe niet meer ik heb clear blue gebruikt die normale

groetjes onzeker typje

Terug
Bovenaan