nog niet ongi

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
nou vandaag is mijn nod, maar nog niets te zien van de duivels :)
gisteren testje gedaan en zag heel vaag lijntje, maar ja die zie ik elke maand hahahaha wacht wel tot het echt duidelijk te zien is.
verders ben ik moe moe en nog eens moe, misselijk gevoel en ontzettend warm ( kan ook door het weer komen)
ik heb vandaag al 12 dagen hoge temp zo rond de 37 graden kan 1 tiende graad schelen.
Ik probeer me niet gek te maken of ik zwanger ben of niet, maar iedereen weet hoe moeilijk dat is.
ik wacht nu nog 2 weken af, ben ik dan nog niet ongi dan ga ik weer testen.

even voor Roos; jammer dat het nog niet gelukt is ik dacht echt dat het zover was bij je :(
heel veel succes deze klusmaand.
liefs Claudia

Klinkt wel hoopgevend Claudia! Ik hoop echt dat het bij jou gelukt is. Ze zeggen dat als je temperatuur minimaal 18 dagen hoog blijft dat je dan een grote kans hebt om zwanger te zijn. Dus als ik jou was zal ik over 6 dagen gaan testen!
Spannend, ik duim voor je!'
Marielle

Hoi Claudia,

Bedankt voor je support. Heb ook ffies gebaald, maar ja het is nu eenmaal zo. Ga niet bij de pakken neerzitten en vol goede moed mijn nieuwe ronde in.

Hoop dat het voor jou deze keer raak is hoor. Klinkt toch wel voor het eggie. 12 dagen een hoge temp en de verschijnselen. Kan bijna niet missen toch.. Maar we weten allebei wat je lichaam allemaal kan. Grappen maken als de beste.

Zou een weekje wachten en dan nog eens testen. Twee weken kan natuurlijk ook - als je zoveel geduld hebt....

Hoor graag of het gelukt is.
Houd je ons op de hoogte?!

Good luck,
Roos

Hoi Claudia,
Hier even berichtje van mede nod genootje.
Mooi dat er nog niks te bekennen is zeg!
Gaan we zo houden! Die verschijnselen klinken ook wel positief.
Ook bij bij nog niks te bekennen. Voel me een heel klein beetje misselijk af en toe maar dat is volgens mij gewoon de spanning, wel hele gevoelige borsten, kan ook voor mijn ongi zijn. Al met al ik weet niet meer wat wel en wat niet echt is. Ga denk ik in het weekend testen als ik dan tenminste niet ongi ben.
Nou sucses nog en laat je wat weten?
Ga duimen!
Liefs Anne

hoi anne,
wat spannend he elke keer, zal het wel of zal het niet?
ik weet dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden.
ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet geloven van mijn eigen lichaam, maar zolang de ongie wegblijft is er hoop.
jij ook heel veel succes en ik duim me rot voor je.

liefs claudia

Terug
Bovenaan