Nog niet Ongi !!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gisteren had mijn NOD moeten zijn ben nog steeds niet ongi en het voelt ook niet dat het er zo aan zit tekomen, Toch net maar even getest want de spannings was zo hoog, maar natuurlijk bleek de uitslag negatief dus hoop nu maar dat die rode duivels dan ook maar zo snel mogelijk komen!
Ik heb alleen de hele tijd in mijn hoofd als het nu gewoon echt weg blijft de ongesteldheid wat dan ??
Dat zou mooi balen zijn , maar ik zal proberen om rustig af te wachten.
Trouwens op de test stond als ik binnen een week niet ongi word dan de test opnieuw moest herhalen .
We zullen zien Groetjes en jullie horen nog van me

Hoi Dion,

Jij hebt hetzelfde probleem als mij. Ik ben ook nog steeds niet ongi en kon ook niet langer wachten, dus ik heb ook een test gehaald en inderdaad negatief. Maar wel allerlei kwalen met ongipijnen, last van de borsten, misselijk, hoofdpijn etc. Maar nog geen drupje bloed of iets bruinigs te bekennen. Ik heb zoiets van mocht ik deze week niet ongi worden, dan neem ik contact op met de huisarts, omdat dit niet eerder bij mij voorgekomen is.

Sterkte ermee. En mocht je toch niet ongi worden, dan hoop ik voor je dat het raak is en anders veel klusplezier.

Groetjes,
Sharon

Hoi Dion,

Ik ken je probleem heb dit ook twee keer mee gemaakt. De eerste keer werd ik na twee weken (en ongeveer vier testen) toch helaas ongi. Bij de tweede keer (juli) was ik weer overtijd en had ik ook steeds negatieve testen. Na twee weken overtijd heb ik weer een test gedaan en ja hoor. Ik was toch zwanger. Nu ben ik inmiddels veertien weken heen. Ik hoop voor jou dat het ook raak is. Een negatieve test hoeft dus nog niet altijd gelijk te betekenen dat je niet zwanger bent.

Veel succes

groetjes Susan

Bedankt voor julie reactie en Sharon we moeten maar rustig afwachten toch vind ik het nog steeds spannend groetjes en tot gauw!!

Hoi Dion,

Ik heb al een aantal x geprobeerd afgelopen weekend om een berichtje voor je achter te laten, maar helaas kwam hij blijkbaar niet aan. Maar je zult zelf wel hebben gezien dat het forum aardig van slag was. Ennnn? Ben erg benieuwd. Weet je al wat meer? Laat je het me zo snel mogelijk weten? Ik hoop voor je dat het bij jou wel raak is deze keer, en anders ga je toch gewoon met mij mee naar de volgende ronde. Nou, spannend, ben benieuwd, ik zal echt duimdraaien voor je.

Liefs Patricia

Hi dion, ik ben inmiddels ook wel benieuwd hoe t met je vergaat..ik ben inmiddels al 17 dagen overtijd en heb op dag 15 nog voor t laatst neg getest...T wordt wel spannend zo!
succes

Terug
Bovenaan