nog niet ongi

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Als ik van mijn langste cyclus uitgaat had ik gisteren ongesteld geworden.
Maar aangezien ik maar een keer een cyclus van 31 dagen had en daar voor was het 28 of 29 dagen begin ik een klein beetje hoop te krijgen. Vanmiddag heb ik een test gekocht. En als ik zondag nog niet ongi ben gaan we denk testen. En als het raak zou mogen zijn, komt het toch wel een beetje door de ovulatie testen. Daardoor ben ik erachter gekomen dat mijn ei waarschijnlijk op dag 18 was. i.p.v rond dag 14.
Dus het is even hopen en afwachten. Ik heb eingenlijk nergens last van.
Dus ik ben erg benieuwd.
Maar ik laat wat van me horen als ik wat weet.
Liefs Nance

Hoi Nance!

Spannend zeg! Ik hoop voor je dat het deze keer raak is!
Ik ben deze maand ook begonnen met ovulatietesten. Mijn eisprong viel precies op de dag dat ik het verwachtte. Ik heb ook een perfect regelmatige cyclus. Maar goed je moet iets na 9 maanden he?
Helaas betekent dit, dat we al 9 maanden op exact het goede moment klussen, maar dat het niets heeft opgeleverd...
Maar goed, met ons is niets mis. Alleen een samenlevingstest zou nog uitsluitsel kunnen bieden. Maar daar wachten we mee tot we een jaar bezig zijn.

Ik zal aan je denken zondag!

Laat je wat weten?

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,
Wel handig he die ovulatie testen.
Maar wel jammer dat jullie op het juiste moment klussen en dat het nog niets heeft opgeleverd. Maar wie weet deze keer. Ik hoop het van harte voor jullie, en ook voor ons.
Ik ga even op de lijst kijken wanneer je nod is. En dan voor je duimen.
Maar ik laat natuurlijk van me horen. Het is alleen zo jammer dat het zo lang duurt eer dat het mailtje verschijnd op deze site.
liefs Nance

Terug
Bovenaan