nog niet ongi!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo zeg!!

Al 4 dagen overtijd, en nog steeds niet ongi!! Zou ik het onbewust op houden omdat ik er miss. toch iets teveel aan denk!!!!! Of kan dat niet.
Iedere dag denk ik, weer zal het!??
Wel nog "pijn" in mijn onderbuik! Of zeg dat weinig, kan dat ook als je zwanger bent!!

Help me wie weet er meer over te vertellen.
Maandag test gedaan en die was negatief!!
Ik word een beetje kriebel!!!

Moppie

Hoi Moppie

Het zou best kunnen dat je zwanger bent.
Misschien is het HSG hormoon nog niet geheel aangemaakt. Bij somige vrouwen duurt het iets langer.
Bij mijn eertse zwangerschap gaf de test (toen ik al 9 weken zwanger was) aan dat ik zwanger was.

probeer niet te veel aan te denken, ga bijvoorbeeld muziek luistere, een film opzetten.
Wat ik wel weet dat te veel spanning de cyclus duur kan veranderen.

Maar ik zal voor je duimen dat het wel zo is.
Is dit jouw eerste zwangershap??

groeten nathalie

Ha Natalia

Bedankt voor je reactie jij weet dus precies hoe ik me voel, je zit er toch een soort op te wachten.
En ja het zou mijn eerste zwangerschap zijn ben dus toch erg zenuwachtig en nieuws gierig hoe het allemaal zou kunnen verlopen.
Ach we hopen er het beste van!
Groetjes en tot gauw

Moppie

Hallo Moppie,

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik mij verschrikkelijk zwanger. Heb in totaal 4!! testen gedaan en was echt overtijd. Maar bij de vierde test, was toen 7 weken zwanger, was hij pas positief. Op aanraden van de apotheek heb ik toen met ochtendurine getest.
En dat hielp!!
Ben nu 19 weken zwanger van nummer 3.

Groetjes Jo

Hoi,

Bij de eerste voelde ik me alsof ik ongesteld ging worden.
Pas toen ik terugdacht kon ik door de positieve zw.test wel m'n moeheid en kouwelijkheid verklaren, maar tot dan? Een weekje later veranderde de krampjes meer in een trekkend gevoel dat ik niet kon plaatsen, maar dat met de groei van de baarmoeder te maken heeft.
En ik weet niet of je het op kunt houden, maar dan ben ik daar blijkbaar erg goed in (zit op dag 42).

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan