nog niet ongi

Hoi meiden,

Wat een spannende wedstrijd weer he gisteren? Jammer dat ze verloren hebben, maar Portugal was nu eenmaal beter. Wij hebben alle wedstrijden tot nu toe met vrienden gekeken, erg gezellig maar het is weer over helaas.

Maar goed, vandaag dag 31 en mijn temp. is nu 14 dagen 37.0 of hoger ! We beginnen nu toch echt goed zenuwachtig te worden hoor. Aan mijn temp. lijsten te zien moet mijn eisprong op 16 juni (dag 16) geweest zijn dus ik ben nu 1 dag over tijd. Vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen en de maand ervoor van 34 dagen dus we willen eigenlijk nog even wachten met testen. Dit wordt dus weer een dagje van veel naar het toilet lopen en wc papier inspecteren op "verdachte" plekjes !! pfffff..

Liefs,
Luna

SPANNEND!!!

IK zal duimen voor je, en wacht inderdaad nog maar even met testen (hoe moeilijk dat ook is, je komt er snel genoeg toch achter als het RAAK is.

Cynthia

Hoi Luna,

Je maakt het wel héél spannend hoor!! Nog niet ongi,,hoge temp!! Ik begin er wel een goed gevoel over te krijgen!! En de symptomen...hoe staat het daar mee!!

Succes met wachten!!!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan