Nog niet ongi.......

Hallo allemaal,

Voel me niet zo geweldig, heb griep, hoofdpijn, verkouden en heftige zweetaanvallen. Bah, bah, bah!!!!
Gisteren was mijn man jarig, dus weinig aan gehad, zo jammer is dat dan, hij is 30 geworden. Gisteravond wel op geweest en best gezellig met de visite, maar was blij dat ze weer naar huis gingen, zodat ik weer in mijn bed kon.
Heb dus nog steeds een hoge temp. maar komt dat nou van de griep of van eventuele zwangerschap (durf het haast niet te schrijven!!!).

Had 21 juni mijn temp.verhoging dus het is nu de 15e dag dat ik een temp.verhoging heb. Ben ook nog niet ongi geworden en nog geen klachten die er op wijzen.
Wel last van mijn borsten maar anders als anders, nl. niet helemaal harde borsten, maar alleen zere tepels (sorry voor de details!) en wel buikpijn maar komt van mijn darmen. Heel anders als ongi buikpijn.

Dussss..... nu ben ik toch zenuwachtig, want ben eigenlijk nog nooit echt over tijd geweest! Maar ja, vorige keer hield mijn lichaam me ook voro de gek....... en denk dan toch dat dat het weer zal zijn!

Als er morgen nog niks is, misschien maar testen. Wat vinden jullie?

Liefs,
Joan

Hoi Joan !

Jemig wat is het spannend deze maand zeg ! Dit is dus al de 15e dag dat je temp. verhoging hebt? Maar het is dus een beetje lastig te zeggen of het nu door de griep komt of door iets anders !! Na 16 dagen temp. verhoging had ik vorige week een heel duidelijke plus in de clear blue test. De dag ervoor had ik al een licht streepje op een test van babybrabbel. Ik ga heel hard voor je duimen dat het na al die tijd hartstikke raak is.

Morgen kun je zeker testen hoor, maar ik zou het vandaag al doen !

Liefs,
Luna

Hoi Luna,

Tja, inderdaad lastig maar heb ook nog steeds geen ongi. Meestal al wel wat lichte afscheiding die de ongi aankondigd, maar helemaal niks, heb wel weer wat afscheiding gehad na mijn eisprong, misschien iets van de innesteling? Had ik vorige maand ook, maar toen werd ik gewoon ongi, dus kan er ook niet echt van op aan.
Ga in ieder geval wachten tot morgen met testen hoor, want als de test weer negatief is..... pffff, daar kan ik echt niet meer tegen, dan wacht ik nog liever op mijn ongi. Gek he, dat je daar dan zo depri van kunt worden.

Nou ja, zoek maar wat afleiding vandaag, net van alles opgeruimd maar daarna maar weer effe languit want bent doodmoe en nog helemaal niet fit, wat dat betreft ben ik blij dat ik vandaag niet ben gaan werken, maar ja.... aan de andere kant heb je dan wel lekker de hele dag afleiding.

Tja,...... gewoon weer wachten dus....grrrrrrr.... soms wou ik dat ik dat in ieder geval elke keer keurig op tijd ongi wordt, zit je tenminste niet in de stress, maaaaaaar het moet er toch een keer van komen he?

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan