Nog niet ongi ...

Goedenmorgen allemaal,

Vandaag is het inmiddels dag 4 overtijd, en ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
Ik wil er ook nog niet veel van denken, lijkt wel alsof mijn cyclus steeds langer wordt, ik heb gisteren wel 5x uitgerekend via babybrabbel.org of ik me niet verrekend had maar ik kwam toch steeds uit op 6 maart. De vorige keer was ik het ook later geworden, werd het toen ook op donderdag ipv maandag, dus wie weet breekt het vandaag wel los, hoop het niet natuurlijk.

Moet wel zeggen dat ik me anders voel dan normaal, raar gevoel in mijn buik (soms pijnlijk maar geen ongi gevoel)  sneller moe, hoofdpijn, veel plassen  en tegen misselijk aan  (niet dat ik moet overgeven maar ik moet niet aan vet ofzo denken dan draait mijn maag zich wel 3x om), ook doen mijn borsten weer lekker pijn, was een paar dagen weg geweest en daarom dacht ik ik wordt ongi maar toch nog niet. Ik probeer me niet druk te maken en ga er gewoon van uit dat ik ongi ga worden. (om mezelf een beetje intedekken voor een grote teleurstelling !!!)

Ik hou jullie wel weer op de hoogte, succes iedereen !!!!

Liefs Belinda.

Hoi Belinda,

Moeilijk is dat he, die periode van afwachten. Gevoelens van twijfel en onzekerheid.
Uiteraard hoop ik voor je dat je zwanger blijkt te zijn, wanneer ben je van een plan om een zwangerschapstest te doen?

gr
Jackje

Terug
Bovenaan