nog niet ongi

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

in principe had ik vandaag ongesteld moeten worden van mijn 3e iui. maar er is nog niks. af en toe een krampje maar nou niet van betekenis dat ik ongi ga worden. durf nog niet te testen we willen tot het weekend wachten en ik durf ook nog niet echt te hopen dat we nu toch misschien zwanger zijn we wachten nu al meer dan 3 jaar op ons tweede kindje dus die paar dagen kunnen er ook nog wel bij hou jullie op de hoogte.

gr. linda

He linda dat klinkt er positief hoor....
Ik hoop het zo voor jullie. Ben je normaal eerder ongi na je iui's? ik werd altijd op dag 12 ongi, nooit op de dag zelf.
Heel spannend enne...ik weet niet of ik het zolang zou volhouden tot het weekend

Zal ook voor jou duimen (als ik toch bezig ben..hahaha) liefs indy

Hoi Linda,

Oh wat spannend zeg! Ik hoop toch zo dat de duivels wegblijven en dat er eindelijk een brusje bij komt!

Ik ga heel erg voor je duimen!!!

Liefs Janu

Nou dat klinkt wel spannend hoor en knap dat je nog kan wachten met testen.

Ik hoop dat je volgende bericht een erg positief bericht is.

Liefs sabine

Hoi meiden,

vandaag ook nog geen rode duivels. ik heb af en toe een krampje maar nou niet dat ik zeg ik word ongesteld. ik hoop zo dat het nu raak is ik kan de spanning niet meer aan. mijn vriendin had nog een test liggen en die komt ze vanmiddag brengen en als er morgenochtend nog niks is dan doe ik hem. er spookt van alles door me heen en ik wil graag gaan hopen maar durf het niet zo. ik heb ook nergens trek in ben een beetje misselijk en moe maar dat kan ook van de spanning zijn. ik baal ervan dat ik niet meer weet hoe ik me voelde in het begin van de zwangerschap van mijn dochtertje. ik hoop dat ik morgen goed nieuws voor jullie heb en is dat niet zo dan verlaat ik dit forum voorgoed en dan gaan we ons gezinsleven weer oppakken want we zijn nu meer dan 3 jaar bezig en we zijn er erg moe van.
en voor de meiden die gereageerd hebben bedankt.

veel liefs linda

Ha linda,

Ik ga zo ontzettend voor je duimen !!!! Ik hoop zo voor je dat het gelukt is.

Veel sterkte met het wachten tot morgen en succes met de test!!!

Hoi Linda,

SPANNEND!!!!!!!
Gebruik je eigenlijk hormonen bij je IUI? Volgens mijn gyn komt de menstruatie dan sneller, want dan wil het allemaal wel. Dan is het een goed teken.
dat je nog zo lang kan wachten, echt knap. ik had allang een test ertegenaan gegooid.
succes morgen!

Lfs, Kippie.

Hi Linda,

Wat ontzettend spannend. Dat je die test nog kunt laten liggen nu je hem al wel in huis hebt, echt knap hoor. Ik duim zo voor je dat het nu gewoon raak is, alle tekenen zijn er maar ja je moet toch echt eerst testen voor je het zeker weet. Heel veel succes!!! Enneh hoop dat je vannacht wel een beetje kunt slapen.

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan