nog niet ongi

Hallo allemaal,

Na mijn curretage na de geboorte van ons overleden dochtertje ben ik nog steeds niet ongi. De eerste tijd hebben we het op safe gespeeld, maar ik dacht ach het lichaam is toch nog n iet op regel, laat de condooms maar achterwege.En nu nog steeds niet ongesteld, de vorige keer na de mijn eerst miskraam werd ik vrijwel meteen weer ongi. Morgen moet ik voor nacontrole naar de gyn, en ik weet nu al dat hij gaat vragen of ik al ongi ben geweest. Nee dus, ook zou ik wel een vaginale echo krijgen, ben reuze benieuwd wat daarop is te zien, wie weer. Vorige week zondag hebben we wel een test gedaan maar die was negatief. Maar bij mijn vorige zwangerschappen waren de eerste testen ook steeds negatief, waarschijnlijk omdat ik ze te vroeg had gedaan. Als het niet zo mag zijn dat ik weer zwanger ben, dan is het zo, maar het zal natuurlijk wel ontzettend mooi zijn als het nu direct weer raak was. Ondanks dat we nog niet weten wat de oorzaak was van het overlijden van ons kindje. Maar misschien krijgen we daar morgen antwoord op.
Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs,
Pascalle

Hoi Pascalle,

Bij mij duurde het ruim 7 weken voordat ik weer ongesteld werd. Ik weet niet hoe lang het bij jou nu geleden is maar ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Wellicht zien ze morgen op de echo misschien meer.

Veel succes!

Groetjes F

Hee die Pascalle!

Ik hoop natuurlijk heel hard dat je meteen weer zwanger bent!! 't is toch al weer 6 weken geleden. Je moet me wel laten weten hoe het was bij de gyn, hoor.
Mijn ei is vandaag gesprongen, dus ik zit te wachten tot 't mannetje thuis is ;-) Lange, late dienst, verdorie.

Liefs,
Marjon

Hoi Pascalle,

Ik hoop dat je snel duidelijk zal krijgen. We zitten in ieder geval soms vreemd in elkaar, wij vrouwen. Moet je vandaag naar de gyn? Laat je ons weten hoe het ging?

Liefs Po

Terug
Bovenaan