nog niet ongi!!!

Hoi Meiden,

nou het is nu donderdag, en nog steeds geen teken van de "red devel"
Ik heb me voorgenomen om me er niet meer zo druk om te gaan maken. Ik denk dat mijn cyclus nog niet helemaal op de 28 dagen zit. Mijn vriend denkt dat ik zwanger ben, maar dat ik te vroeg heb getest. ( bij mijn vorige zwangerschap waren de eerste testen ook negatief). Ik zie wel, als ik eind volgende week nog niet ongi ben zullen we nog eens een test doen. De apotheek is blij met me de laatste paar weken, kan wel leven op de omzet van de testen die ik daar koop.
Het heeft toch geen zin om me er zo druk om te maken.En me zo onzeker te blijven voelen.
Ach en als over een maand of 3 mijn broeken wat strakker gaan zitten kijken we wel eens weer ( geintje).
Het begint zo langzamerhand gewoon een soap te worden rondom mijn NOD.

Veel liefs,
Pascalle

He Wijsneus,

Hahahaha, zit jij jezelf even nuchter te praten. hahaha. Moet er wel om lachen hoor. Gekkenhuis.

Ik hou mezelf ook maar voor dat mijn cyclus niet meer de oude is na mijn miskraam. Maar toch ben ik elke keer weer nieuwsgierig als ik naar het toilet ga. Wel of niet ongi. Nou, nog steeds niet dus. Voorheen kreeg ik meestal mijn ongi in de middag, voelde dat al een beetje vanaf de ochtend aankomen en stopte er dan al een kurk in. Ik had het altijd goed. Maar nu: ik voel niets aankomen wat op een ongi lijkt. Voel steekjes, maar die had ik nooit voordat ik ongi werd. Em mijn darmen.... pff. helemaal van slag. Had giteren en eergisteren pas om half acht 's avond gegeten. Daarna mijn hele buik rommelend. Lag ik in bed rond 23.30 uur en dan had ik een hongergevoel. Heel vreemd.

Mijn borsten zijn ook zo zacht.....
Dit had ik ook bij mij vorige keer. Toen zat ik op de bank bij een vriendinnetje. We waren altijd samen ongi. Toen we het daarover hadden, zei ze dat ze alweer klaar was. Ik zo shit: helemaal niet opgelet. Was namelijk pas net 2 maanden gestopt met de pil en er nog niet zo mee bezig als nu omdat ik dacht dat het wel een half jaar zou gaan duren. IK voelde dus op die bank aan mijn borsten, omdat die altijd flink zeer doen voor mijn ongi. Toen waren ze dus zacht, en alleen aan de zijkanten wat gevoelig/pijnlijk. Net als nu!!!!!!

Maar die stomme vage streep op die CB test!!!! Waarom niet een dikke???

Jouw Nod was toch afgelopen dinsdag? Nu twee dagen te laat dus. Krijg je niet al de kriebels om van het weekend te testen??

Enige wat ik moeilijk vind is die teleurstelling. Mijn kerel kan dan ook zo intens verdrietig zijn. Hij denkt soms heel nuchter en zegt dan dat mijn cyclus vast nog niet op orde is. Maar aan de andere kant denkt ie ook dat het raak is.

Maar goed, het is een van de twee, dat weten we zeker, wel of niet, maar niet half.

Hou je me op de hoogte van je soap?????
Ben zeer nieuwsgierig.

xxx van Sammy

Hi Pascalle,

Zouden we niet hier op het forum zo een gigantische doos testen kunnen kopen met groepskorting (hihihi)
Wel goed van je dat je de instelling hebt van ik zie wel.
Het is nu ook niet anders dan afwachten, afwachten en nog meer wachten.

Ik hoop voor je,

Corina

hoi hoi
eigenlijk wil je er niet er op zitten wachten, maar dat is uiteindelijk wel wat je doet! zo'n lekkere nuchtere reactie is eigenlijk om jezelf een boost te geven en flinke schop onder je kont als het dan toch weer niet zo mag zijn. hoop voor je dat het wel zo is want wie wil er niet zo'n lief wolkje succes

Terug
Bovenaan