Nog niet rijp, dinsdag weer terug

Ik moet weer ff mn gal spugen hoor, pfff ik ben net terug van de verloskundige en ze kunnen nog niets voor me betekenen, dit ivm mijn maagband omdat ik bijna niets binnen houd. Nu dus 2.5 kilo lichter in een week tijd en zo slap als het maar kan.
Verloskundige heeft me wel getoucheerd maar hellaas pindakaas alles zit nog pot dicht, is nog niet ingedaald en morgen 40 weken. As dinsdag terug, nou moet ik toegeven dat mn hoop wel is vervlogen. Bij mijn dochter 5 keer gel gehad om te rijpen, en die is pas geboren 10 dagen overtijd. Ik kan nu even niets anders meer dan janken.
thanks voor het lezen van mn frustaties, nu ga ik mezelf weer bij elkaar rapen, want mn dochter komt thuis voor een broodje.
1 vraagje nog kunnen je vliezen breken als je baarmoedermond nog niet week is?

Hoi,
Jeetje vervelend hoor.. snap dat je er ff doorheen zit meid.Kop op he! je vliezen kunnen ook breken terwijl je baarmoedermond nog niet rijp is is mij verteld! de bevalling begint met of weeen of dat je vruchtwater breekt.Nog ff doorzetten lieffie.Ik ben nu 40 weken en voel me ook alles behalve lekker.. nog ff dna hebben we onze kindjes in armen!
Liefs nice

ps:hoever ben je heen nu?

Ik ben nu 40 weken + 1 dus binnen twee weken dan mogen we inderdaad genieten van een wondertje in onze armen. We wachten nog even geduldig af hahaha ik heb geloof ik niet zoveel geduld, dat is nou net niet een van mn specialiteiten. In ieder geval thanks en jij ook succes voor de laatste loodjes

Terug
Bovenaan