nog niet testen

Hallo, ik lees nu dat best veel dames zwanger zijn geworden. Hartstikke te gek. Mijn vorige onregelmatige cyclus heb ik een aantal zwangerschapstesten versleten en werd keer op keer teleurgesteld. Deze cyclus weet ik een beetje (hoop ik althans) wanneer mijn NOD is.Niet precies, maar mijn temp is nu zeker al 14 dagen boven de 37C. Zou ik vandaag of juist morgen mijn NOD hebben? Er ligt een zwangerschapstest klaar....Vanmorgen toen ik naar de wc ging twijfelde ik om hem te gebruiken, maar deze keer heb ik me voorgenomen om toch even netjes mijn ONGI of NOD ruimschuits voorbij te zijn. Alleen is dat een zenuwslopende tijd en probeer ik me er overdag vooral NIET op te concentreren. PPPfffff

Gr ANKE2
 
Hoi anke2,
weet wat je bedoelt, moeilijk he?,maar ik wacht ook tot na mijn NOD de 13e en anders zien ze het de 16e wel bij de gyn,dan is mijn vriend er ook bij! zou leuk zijn...als we zolang kunnen wachten natuurlijk...
succes en sterkte;volgens mij is dit echt de maand van de zwangeren!!
 
hoi anke 2,als ik jou was zou ik wachten tot je echt over tijd bent.dan heb je meer zekerheid lijkt mij .stel je voor dat je een licht blauw streepje ziet en je word toch ongi dan id de teleurstelling zo groot.succes anoniem.
 
Hoi anke,
Ik zou ook nog twee dagen wachten dan weet je het zeker, maar als je het niet mee volhoudt zou ik het gewoon gelijk doen en over twee dagen nog eens!
liefs san
 
Hoi Anke,

Knap hoor dat je het volhoudt! Ik verwcaht za. of zo. mijn NOD en loop nu al van 'zal ik stiekem vast een testje doen....?' Hou nog even vol en ik ben benieuwd naar het resultaat!

Groetjes,

Gea
 
Terug
Bovenaan