nog niet thuis

A

Anoniem

Guest
He,

Ik hoor hier eigenlijk nog niet thuis...maar ben gewoon zo stikzenuwachtig...

Het zit zo: Zit in mn derde ronde. Eerste keer 34 dagen, tweede keer 36 dagen.

Volgens babybrabbel zou ik afgelopen weekend mn eisprong moeten hebben gehad. Heb ik ook gehad..geen twijfel mogelijk. Vandaag (zaterdag) heb ik wat licht bruin slijm verlies (sorry) en heb een paar uur geleden wat wit slijm met sliertjes bloed gehad. Nu weer dat licht bruine slijm. Volgens babybrabbel zou vandaag mn innessteling zijn...

Denken julliedat dit zou kunnen???

Knufje

Ik verloor ook wat bruin slijm toen ik  7 dagen overtijd was, heb toen nog 4 dagen gewacht met een test, maar die was wel positief. Ik had de hele eerste maand af en toe een druppeltje bloed of bruin slijm, soms een paar dagen achter elkaar, soms een paar dagen niet. Heel verwarrend allemaal, daarbij had ik ook krampen die ik in mijn eerste zwangerschap niet had, was dus erg bang voor een miskraam. Maar ik ben nu ondertussen 18 weken zwanger en alles gaat weer helemaal goed!
Of het de innesteling is, weet ik niet. Maar even afwachten, of gewoon een test doen (sommigen doen die al als ze 1  dag overtijd zijn).

He hallo,

Ik zou niet weten of het met het innestelen te maken kan hebben. Iedereen omschrijft het anders en ervaart het anders. Als ik eraan terug denk geloof ik niet eens dat ik het gehad heb.
Wat ik wel weet is dat het wachten op zwanger zijn ontzettend veel energie kost en veel teleurstelling met zich mee kan brengen.
Mijn ervaring is dat een test op de eerste dag overtijd weinig zin heeft. Ik heb dat ook gedaan en die was dus negatief. pas na anderhalve week was mijn test positief. Wachten is ontzettend moeilijk maar die testen zijn onwijs duur. later kwam ik erachter dat ze op internet een stuk goedkoper te bestellen zijn.

Ik hoop voor je wel zwanger bent !!!!

Terug
Bovenaan