nog niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.
Voor mij de eerste keer op dit forum met een bericht. Heb al wel reacties gegeven op berichtjes, maar nooit zelf een bericht geplaatst. Ik heb heel veel aan jullie berichten, omdat alles zo bekend voorkomt. Ik ben nu 2 jaar gestopt met de pil en op 25 oktober ga ik de "malle molen" in. Vind het allemaal best eng! We krijgen eerst een gesprek met de gynecoloog en daarna een nieuwe afspraak maken om mijn eierstokken te onderzoeken. Heeft er al iemand zo'n onderzoek laten doen? Kun jij me vertellen wat ze dan precies doen? Ik hoop op een reactie. Succes allemaal met zwanger worden ! Groetjes Lilian

Hoi Lilian,
Ook ik moet binnenkort voor het eerst naar de gynaecoloog. Van het ziekehuis heb ik hier over folderinformatie gekregen. Ook kan je even op de site van je eigen ziekenhuis kijken. Hier heb ik ook wel wat info kunnen vinden.
Heel veel succes!
Fenna

Hoi Lilian en Fenna!

Ik moet de 16e vd 3e keer naar de gyn en ben dus al wat verder,dan gaan we starten met IUI.
Het eerste gesprek was een soort van intake; er wordt vanalles gevraagd ook over je medisch verleden(om dingen uit te sluiten etc) ik kreeg een hormoononderzoek (d.m.v bloed prikken) en mijn vriend moest zijn zaad inleveren. Bij alle afspraken kreeg ik een inwendige echo;dit doet geen pijn. Het is een soort staaf met een cameraatje in de punt en je kunt meekijken op een schermpje.Het lijkt een beetje op een vibrator. het gaat niet heel ver naar binnen,net als wanneer je gemeenschap hebt.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben; mischien willen jullie je ervaringen straks ook delen? Er zijn vast dingen die anderen ook willen weten.

Succes meiden en sterkte!
gr. petra

Hallo Lilian

misschien is het "als zwanger worden langer duurt" forum iets voor je. Daar zitten allemaal meiden die al langer bezig zijn met zwanger worden en er zitten ook al veel meiden in de medische molen. Ik denk dat je veel hebt aan deze ervaringen!

O ja, het forum staat na december 2004 en januari 2005 moeders (verder naar beneden scrollen).

Succes

Bedankt voor jullie reacties ! Wij hebben al bloed laten prikken en mijn vriend heeft ook zijn sperma ingeleverd. Petra: hebben ze bij jou ook je eierstokken al gecontroleerd? Want wat ik begreep van mijn dokter doen ze dat als 1ste na je inteak gesprek. Anoniem: bedankt voor je Tip !

Terug
Bovenaan