nog niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Ook ik probeer zwanger te worden, al weer ruim 2 jaar. Sinds kort bij de gynocoloog. Heb er bij de 1e ruim 4 jaar overgedaan en 3 miskramen gehad. Ben nu wel 7 jaar ouder en bijna 35 jaar, dus het zal wel nog moeilijker gaan nu. Maar ik voel me soms wel erg ondankbaar, omdat ik al een lief en gezond kind heb. Maar ik blijf toch hopen op een broertje of zusje. Veel liefs en succes allemaal.

Hoi anoniem,

Jammer dat het zolang duurd bij jullie.
Maar mischien is het binnenkort raak.
En komt er toch een broertje of zusje.

En wat hebben jullie nu een jongen of een meisje?
Wij hebben een zoontje en zijn nu bezig voor een tweede.

Ik wens je heel veel succes.
liefs niempie

Nou, dat gaat niet over rozen bij jou... Moeilijk voor je. En natuurlijk ben je heel erg blij en dankbaar dat je een gezond kind hebt. Maar je verlangen naar een tweede is ook legitiem hoor! Ik weet uit ervaring hoe sterk dat kan zijn. Had ik zelf nooit gedacht... Ik heb een zoontje van ruim 2.

Wat zegt de gynaecoloog? Of is het nog te vroeg?

Veel succes, Inge

Hoi Anoniem,

vervelend het zulke dingen. Wij zijn momenteel ook al weer 2 jaar bezig en de hoop dat het nog gaat lukken is soms ver te zoeken. Ik vind, ook als je al een gezond kind hebt, je nog steeds mag verlangen naar een tweede kind. Niks raars aan toch! Heel veel sterkte en we duimen snel voor een nieuwe zwangerschap!

Groetjes Ronin

Ook ik gebruik sinds kort clomid en de waarden??? Zijn nu goed, afgelopen maand een foto laten maken van de eierstokken enz. Dus we gaan met goede moed weer verder. Rare tijden hoor. En maar hopen enzo, elke maand weer. Soms word je er gek van. Dan kom je er achter, dat het lichaam toch ingewikkeld in elkaar zit. Sterkte allemaal. XXX

Terug
Bovenaan