nog niet..

Hallo allemaal,
nou nog geen bezoek gehad van de rode duivels/legers etc.wel het weekend een paar drupje bloed en roze afscheiding,maar dat zegt voor mij tot nog toe alleen maar dat het onderweg is,want dat heb ik al 2x gehad.ik ga nu uit van dinsdag dat ik ongi wordt want vorige keer was ik ook 2 dagen overtijd.normaal heb ik een cyclus van 22dgn en nu hou ik hem dus maar op 24dgn.
SIMOON:hoe is het met jou?en degenen die hun Nod ook een dezer dagen hadden/hebben?
San:helaas werkt het emailadres niet zie onder jouw laatste berichtje.
Succes allemaal!
gr. petra
 
Hi met mij prima, als t goed is zit k in een vruchtbare periode..Weet t niet zo zeker, ben namelijk sinds kort aan homeopatische medicijnen, betekent dat alle klachten nogal verergeren momenteel,bijwerking is wel dat je sneller zwanger zou kunnen worden..(T zou mijn eisprong o.a. opwekken)Ben ook aan t tempen deze maand..is geen lijn uit te trekken..wordt dus een vage maand.Wat een heerlijk korte cyclus heb jij eigenlijk..ik mag meestal wat langer wachten! Hoop voor je dat je rode duivels weg blijven hoor!! Succes!
 
fijn om te horen dat het het goed gaat.ja homeopathie duurt meestal wat langer voordat het aanslaat.
de eerste maand tempen bij mij was ook heel vaag en de laatste keer ook,maar mijn ongi kwam toch ongeveer wel rond de goede tijd. hopelijk werkt het middeltje en dan moet je het maar even doorgeven..je weet maar nooit..ik heb een tijdje teunisbloemolie gebruikt,maar dat hielp niet.mischien te ongeduldig,haha.
als mijn ongi er dinsdag niet is en ook niet t/m vrijdag,ga ik zaterdag testen,maar ik ga nergens vanuit.
succes!
gr. petra
 
Allemaal lekker spannend duzz!
Dis mijn 2 e maand tempen..maar beide zijn hopeloos..aardige temp schommelingen...En wat dat middeltje betreft dat is Pulsatilla D6, maar dat is niet echt voor zwanger worden hoor! Mijn hormoonhuishouding is nl nogal in de war...Wat eigenlijk resulteerde in 3 van de 4 weken cyclus in ziek zijn...
Ik hoop dan ook dat t weer s beter wordt..
Maarre je wacht nogal lang met testen...wat een geduld!
 
tja, al een paar keer teleurgesteld door de test en inderdaad kwam mijn ongi toch...ik moet woe t/m vrij werken en mijn vriend is al rond half 6 s'morgens weg,soms eerder,vandaar.
hopelijk werkt het middeltje snel!
succes!
 
Terug
Bovenaan