nog niethelemaal kunnen genieten

<p>nu 9 weken zwanger en al 2 goede echos gehad. Hartje klopte goed bij de 6 weken. en vij de 8 weken zelfs al beweging te zien. Maar blijf bevestiging zoeken dat de kans dat het nu goed blijft gaan hoger is dan dat het nog fout kan gaan. Natuurlijk is er nooit 100% garantie maar dit is na 12 weken ook niet. willen het graag al gaan vertellen aan dierbaren. </p>
 
Na een goede echo rond de termijn van 8 weken is de kans op een miskraam afgenomen naar 2%. De kans dat alles goed blijft gaan is dus vele malen groter.
Daarnaast is het denk ik verstandig om het los te laten omdat je het toch niet kunt beïnvloeden. Zolang je de normale regels in acht neemt doe jij het helemaal goed.
Probeer lekker te gaan genieten van die kleine uk! 
 
 
 
Ik snap je gevoel helemaal! Heb dit zelf ook gehad, nu gelukkig een stuk minder. Precies wat er net al gezegd is; de kans dat het misgaat na 2 goede echo’s is gewoon klein! Ik wens je een hele mooie zwangerschap!
 
Ik snap je onzekerheid. Dat is denk ik normaal, iedereen heeft dat in zekere mate.
Je zegt dat je het graag wil gaan vertellen aan dierbaren. Dan doe je dar toch lekker? Je kunt nu altijd nog de keus maken om het bij een klein groepje te houden; de mensen die je ook zullen steunen of aan wie je het zou vertellen als het toch mis zou gaan (waar je nu na 2 goede echo's echt niet meer vanuit hoeft te gaan hoor). 
Een echte garantie heb je nooit, maar je hebt er zo beperkt invloed op. Zorg goed voor jezelf en geniet er lekker van. Koop stiekem vast een rompertje en ga bij die dierbaren op de thee. Veel plezier!
 
Terug
Bovenaan