nog niets (2)

Hallo lieve dames,

Nog steeds niet ongi geworden.
Ben vandaag al vier keer naar het toilet gegaan om te kijken of ik het toch niet opeens ongemerkt geworden was, maar nee, nog niets.

Hoe is het dan met jullie? Allemaal flink aan het klussen of aan t wachten op je NOD? Wat een gedoe allemaal he. IK heb al een week niet meer geklust. Heb de eerste 2 weken zoveel geklust dat het voor een maand genoeg was....pfffffff....hahahahaha. Even rustpauze hoor.

Gisteren vroeg en vriendinnetje nog of ik al ongi was geworden. Wij lopen altijd gelijk en nu zelfs na de currettage weer. Vandaar dat ze het wist. Zij was het ook nog niet geworden.... en zij is gewoon aan de pil. Dus misschien dat het in de lucht zit dat de ongi's wat later komen.

Heb net weer zo's stomme steek in mijn zij, bij mijn lies. Wordt er gek van.....heb ik nooit gehad als ik ongi moest worden. Dan had ik altijd die krampen in mijn onderbuik, maar dar is nog geen spoor van te bekennen. Goed teken? Denk toch dat het gewoon allemaal is veranderd doordat je toch zwanger bent geweest en een currettage hebt gehad. Ik geloof er niet in dat ik zwanger ben. Maar de komende dagen zullen het uitwijzen.

Nou dames, succes met klussen en afwachten. Morgen weer een nieuw berichtje met de stand van zaken.

Dikke kus van Sammy

He Sammy.

Zo te zien zitten we in hetzelfde schuitje, vervelend he dat wachten, wat raar dat die test, na een half uur een heel dun streepje liet zien, nou als ik jouw was zal ik weer een nieuwe test gaan doen. Maar ja ikzelf ben ook bang voor de uitslag van de test. Bang dat ie negatief zal zijn. Jij ook??

Nou meid er zit niets anders op dan af te wachten Succes.

Veel liefs,
Pascalle

Hoi hoi,

Dat is idd de reden waarom ik m nu nog niet wil doen. Ik las op babybrabbel bij: vraag aan: dat het wel vaker voorkomt dat het streepje pas later komt en dat je dan later toch zwanger blijkt te zijn. Een test kan geen streepje geven zonder dat hormoon, en hcg wordt alleen maar door zwangere dames aangemaakt. Dus wie weet. Maar ik probeer er niet op te rekenen.

Had eerst gezegd dat ik tot woensdag wilde wachten met opnieuw testen, maar ik denk dat ik het vrijdag pas doe, als ik dan nog niet ongi ben.

Jij ook heel veel succes met afwachten. Hou je me/ons op de hoogte???

Liefs Sammy

Terug
Bovenaan